Din avatar!
Varför har du valt att ha just den bilden som din Avatar?
Skriv lite om bakgrunden till ditt val av bild.

Jag bytar ju ibland men de 2 sista gångerna har det varit våran Slättens Bethoven som jag verkligen gillar hans huvud och hals, bilden är från Grevagården i år då han blev godkänd.

Tja, jag gillar den bilden. Den föreställer mig o Berra för de som inte redan sett det
Avataren föreställer Lysol RS 477, jag tycker bilden var fin. Ett slags porträtt…
Veritas odium paretFörvånad

Min Avatar är vårat underbara Diplomsto Jaritza 3873. Hon var vårat första russ och kommer alltid ha en mycket speciell plats i mitt hjärta. Hon är dessutom mamma till vår första egna uppfödning, Isilon Tinúviel.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

jag byter ju lite då och då men den jag har nu blev det för att jag tycker att det är en fin bild på min shettis. Bilden är dessutom väldigt liten i vanliga fall så den passar inte över allt.
Jag har ju bara en egen häst, min ponny Linus Ess, så det var hans huvudbild som fick hamna på min Avatar. Jag gillar den bilden på honom, han har ett speciellt uttryck :) Den bilden finns större i mitt album.
På min Avatar har jag mitt russ Zolero när han vinner på Solänget den 31 maj nu i år och sänker rekordet med 10 sekunder. Jag har den för att det är en fin bild, sen även för att det var en jätterolig seger :)
Ingen tanke byter bilder i bland o lite så där!

Bilden är på Gemini, för att han är min lilla plutt :)