Lilla Silverörnen
Nån som tänker starta i Lilla Silverörnen katB den 2/8 ? på solänget :)
isåfall vilken ponny och rek? =)

Jag har nog tänkt att anmäla Pegasus han har 1.56 som rek.
okej :P haha jag har funderingar på om jag ska starta Luddan =) men jag vet inte.. beror på hur snabba hästar som kommer att anmälas :P
#2 vet du när shettisloppet är :p? jag vill anmäla dit :p (ursäkta om jag bröt tråden)
Shettisloppet är samma dag, om inte jag kollat helt fel i proppen.
#2, Det har väl alltid varit 2.00 hästar med i Lilla Silverörnen? I alla fall de senaste åren.
#4 inte förra året :) om jag inte minns helt fel… Har för mig att Salve var med då och Hults defekt var nog bland de snabbast
#4 okej,tack :)

är ju en bra propp till min ponny.

#7 Haha, geografin är på topp Johanna? ;)
#5, om inte jag minns helt fel var segertiden på 1.57 någonting förra året? Och det är väl ändå 2.00?
Proppen i år är högst 25.000:-, och det är iaf kring 2.00 tider på de ponnyerna.

#8 någon gång måste man ju köra långt ;) men de är ju perfekt för henne. synd att man ska till gotland så tätt inpå.

#9 Ja, vid 2.00 brukar de väl ha ca. 15.000 på sig? :D 55 vinner de nog på ungefär.

min har 14440 på sej i rekord på 1.51.5 hehe.. men som sagt är lite långt o åka ;)

vad e det för proppp?
#2 Menar du att du vet vilka som anmäler innan du bestämmer dig för att anmäla?
Mvh Hasse

Jag åker nog upp =)
#14 Hon kanske ställer frågan här för at få veta hur snabba hästar som ska anmälas.
förra året var det väl ändå rätt snabba hästar med om jag inte minns fel, eller ja, om jag inte är helt fel ute så var det kålmans polar j:r , allgunnes xnit mfl?
Luddan ska sänka sig minst 20 sekunder då mathilda? ;)

Luffa har gått 53….
#17 Hon har tränat ganska bra :)
jag vill iaf veta vilka som kanske kommer att anmäla … för jag vill inte ligga över ½ varvet bakom :P
#17, stämmer bra. Tror till och med Kålmans Polar J:R vann och Allgunnens Xnit var 2:a?
#19 okejs, det låter ju bra det, då får vi alltså se vad hon går för då?
#20 jo, jag tror det också ..=)
#21 japp :) hoppas bara att hon ger nu 110% i loppen :)
ska införskaffa mig ett par gamascher eftersom jag har märkt att hon slår sig på kotorna bak =) och linda går inte så :P
Någon som vet proppen dit både kat A och B ?
Skulle vilja anmäla båda Lilla du och Mercedes :)
Kat.A är Högst 20.000:- auto.
Kat.B är Högst 25.000:- auto.
Pet :)
jag tror jag kommer anmäla till shettis, men det e ju anmälan för ös :p så får se, men det lutar åt att anmäla dit iaf :)

var det samma prop iår till siverörnen som förra året?