e. Skotte 492?

Det måste väl vara ngn mer som har en Skotte häst???
Efter årsskiftet har jag en Skotte-fölunge u: Regitze Ernst
Anna Manberger, www.stuterila.se

Hej
Ja, verkligen bra men båda är ju efter Tyson…han har ju lämnat rätt bra på många ston.
Hon har en 1-årig också e: Tyson men den håller Kurt hårt i.Regitze har nån cysta på en av äggledarna så Kurt sparar det stoet eftersom man inte vet hur många föl hon kan få.
Jag lyckades iaf få köpa hingstungen och Regitze är dräktig med Skotte igen..
Anna Manberger, www.stuterila.se

Jag har ju oxå Skotte ungar ;))

Jag har en valack som heter Carmenco som är född 2002 och har rekordet 2,19,8 . Under detta året har han vunnit 8 lopp 3 andra platser och 2 tredje platser…..! Han är efter Skotte 492 och Carmen.
Jag har mycket kontakt med både Skotte och hans fölungar, jag tycker att Skotte har det perfekta temperamentet och ärver det vidare till sina avkommor.

Vi har en skotteavkomma. Han heter valentino rossi och är född 2004. Han är lugnast utav alla "gamla" hästarna i stallet och har ett oerhört bra temperament.. han är ursnäll.. inkörning har inte varit några problem förutom att han jagt tungan över bettet och dragit ut på åkern..men med tungtband går det bra…vi har hafta han sen hans första dag på jorden..
E Skotte U Ripadals Rosita-Granat

Jag har köpt en efter Skotte 492, född 06 Ängdalas Spirello Heter hon, jätte fin.
Jag har två avkommor till Skotte, en är gulbrun och är född 2005 och heter Makadam Skott, den andra heter Brotorps Marmor och är född 2006, brun med stjärn. Mamma till båda är Grusita T.J.
Makadam är under inkörning.

Jag har en 5 årig märr efter skotte som gått 16.2 med gallop…

#15 gud vilken fiiin!! ;)

Finns det någon sanning i att han kommer till gotland nästa år?
I såfall är hingstvalet tämligen enkelt…

#19 funderade också på det, någon som vet..??
Efter vad jag hört så skall Ernst Rasken till Skåne i stället! Håller med Palomia! (förresten, har du kollat Hilde?)

#21 Om jag inte räknat helt fel så är det 17 dygn imorgon. Så jag är på gång. Hoppas och tror att hon är dräktig.
#15 Väldigt fin en! :)

Hehe ja de lutar väl lite ditå… De har varit många som velat ha han på Gotland ett år så nu tyckte vi väl att de var dax.. Han kommer bara ta emot ett visst antal betäckningar, och har som jag förstått redan ganska många.. De blir väl helt bestämt till hösten, vi har ju lite att gå igenom först.. Ernst Rasken kommer isåfall ner till mig.
vi har en hingst e.Skotte u.Regitze Ernst född 2006.. väldigt fin och trevlig.

Skotte ska ej till gotland

#28 oj vad fin häst och bild :)

#29 holler me;)

Vi har Agizza

#36 Gud så fin han är Carina!!!
TACK !!

#39 Hon är verkligen helt underbar.

#39 shit så snygg! ;)

#42 Ja och lilla fina Lorella ska man ju inte glömma ;)

#45 #46 Oh martini! :O Senast jag såg honom var han typ föl! kul att se honom "vuxen" nu =D
#45 kör ni en ettåring?

#49 Yes, han har varit i vagn 5 gånger, skrittar ett varv på banan.

#48 shit vilken häftig färg och teckning!!

#45 #46 #51 är det Ok att använda bilderna på hemsidan hos hästarna ?

Jag blir så himla glad och stolt när jag ser alla dessa fina skotte ungar. Gå gärna in på vår hemsida och skriv när ni tävlat så kan jag följa upp dem lite bättre ;)
#47 51 53 Så fina de är :)
#54 Det är helt okay att sätta in bilden på Wirre. Han körs förövrigt 2 dagar i veckan nu och vill bara springa fort, han är SÅ DUKTIG vårat lilla charmtroll :)

#58 grymt fiin :D
Va många gula avkommor han lämnat! 
#60 ja! men skotte själv är gulsvart :) han lämnar ju allt!
.
!!Datumet på bilden stämmer inte,fotot är taget 080613 !