Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1284 ggr
vitnos
0

vem vinner i sundsvall?

Vem vinner Sundsvall lilla open trot? (Kat B)

----Tillägg av Anna.Lundin------

Startlista kat A:

1. Mercedes (1640)
  2. Harobar
  3. Eagle Eye Cherrie
  4. Smedens Ambra
  5. Roxette II
  6. Blixten Bonanzason (1660)
  7. Bäckdalens Atlas (1680)
  8. Sting (1700)
  9. Kung Nils son
  10. Norrskenets Grim (1720)
  11. Belinda III (1740)
  12. Citrus II
  13. Smedens Rival
  14. Lufsen II (1780)

Startlista kat B:

1. Tuffing (2140)
  2. Equuleus
  3. Pärila (2160)
  4. Kålmans Polar j:r
  5. Vera (2180)
  6. Eloge (2200)
  7. Kung Sune (2220)
  8. Karamellen
  9. Paraisa
  10. Rödfräsen (2260)
  11. Alva Race (2280)
  12. Ernst Rolf (2300)
  13. Linn Ess (2320)
  14. Micklas
  15. Smissmulle
equuleus
0

Tuffing kommer att vinna

StallBakhet
0

Det vore roligt för Citrus II att få vinna - han gör ju sin sista säsong på travovalerna i år.  Så gör även Kung Nils Son. Annars är ju Lufsen II en ruggigt bra shettis som brukar vara svårslagen. Startfältet är ju ingen lek - blir nog ett riktigt intressant lopp för de på plats.

Vad det gäller kat B så är ju även det ett högintressant startfält. Tuffing står ju bra till med startspår ett och kommer han till ledning är han ganska svårslagen tror jag. Om Kålmans Polar Jr sköter sig och gör som kusken vill så kan han bli farlig. Paraisa med sin duktiga kusk Ylva Ö är inte heller någon lek. Kan bli en hård strid i det loppet också.

Annelie-
0

Kat A vinner Roxette II om hon springer som hon gjorde i guldstoet. Smedens Ambra kommer utmana stenhårt! Bakhästarna får det riktigt svårt eftersom det är rekordhandikap!

Kat B kommer att stå mellan Tuffing och Micklas tror jag men kanske kan Ernst Rolf utmana. Han är ju enligt ägaren i bra form och då kan det gå snabbt. Det kommer att bli ett extremt spännade lopp i allafall, det är jag säker på!

Miii4
0

I kat A tror jag på Roxette II, VÄLDIGT fin ponny med stor kapacitet.

Kat B är det Tuffing jag tror på, neranmäld men tror inte man anmäler om man inte vet att man har o åka med :)

_murre_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller stenhårt på junior och billy. Hoppas de håller sig i skinnet.

Anna_
0

Kat A-loppet: Tror och hoppas på Roxette II!

Kat B-loppet: Inte tittat så noga på det loppet, så jag avstår från en gissning ;)

Olssons
0

Håller tummarna för Roxette och Edvind samt Lufsen och Marcus..

Kör så det ryker några rekord..

Impulz
0

Hmm, ja om jag får drömma, så vinner ju naturligtvis Kung Sune, men om man är realistisk så gör han nog bara det om man vänder på resultatlistan…Jag tror nog att Tuffing eller Micklas kommer att vinna! Men spännande kommer det iaf att bli!

ozzkan
0

Kat. A loppet: Jag tror Roxette vinner, Smedens Ambra tvåa o Eagle Eye Cherrie trea, Sofia har vunnit sina 5 senaste starter och har hästarna i form.

Kat. B loppet: Tuffing kan nog springa fort annars åker inte dom. Tvåa blir nog Micklas eller Ernst Rolf.

H-Calvero
0

Jag håller på Alva och PajsanSkrattande

Billy
0

Kålmans Polar J:R eller Tuffing vinner!

Kristina-
0

I kat B vinner Tuffing eller Micklas, i kat A vinner Smedens Ambra nu då Roxette är följdstruken.

_JonnaRoos_
0

Heja viktor och belinda:D

Kima
0

roxette av shettisarna!

Edde
0

Roxette blev rapporterad på Jägersro och har återigen startförbud. Ingen som tycker det är dags att ta upp debatten om diskning för orent trav? Det är inte roligt för de som hamnar bakom en ponny som tar placering - halt eller överforcerad, sak samma.  Må bästa ponnyn vinna i Sundsvall!

VeronicaP
0

Ja du det var fler som blev högt placerade och fick Rapportering nere på jägersro , tex Smedens Ambra som satte nytt rekord och kom 2:a i 5-årsmästerskapet …

johannan.old
0

Håller tummarna för Vera i kat B.

Bumbi_Lina
0

Viktor och belinda vinner i shettis loppet och i russ loppet vinner ju såklart Tuffing

PromiseMinanMorfeus
0

Roxette II får ju inte tävlaLedsen (tyvärr pga startförbud)!!! Annars tror jag att hon hade vunnit.. Men nu tror jag att det blir Smedens Ambra som tar hem det!!! I kat B tror jag att Tuffing eller Micklas vinner….

Jossaa
0

Synd att inte Roxette får vara med .. Ledsen

Pia740
0

Hur gick kålmans polar Jr?? vet någon tid på dom övriga?

Cecilia_
0

kålmans polar jr gick 2.01.7 kung sune gick 1.55.