Åmål 26/7
Eftersom att det är dubbeltrav både i Kalmar och i Östersund så undrar man om denna tävlingsdag kmr att bli av.
Är det någon som vet med sig att de ska anmäla? :)
Vi hade tänkt anmäla tre hästar två russ och en shettis hoppas fler ska dit

#1 okej :) Vi kmr dit med antingen ett eller två russ :)

vi kommer dit med monljus och ev. en kvalhäst

Vi kommer med två start och en kval.

Jag kommer förmodligen :)
Jag kommer med mina två iaf:) Man får ju inte missa en tävlingsdag på sin hemma bana ;P

Vi kommer med fyra shetland och kompisen har nog fyra i sin kärra också, så totalt åtta! :) Och det finns mer än ett lopp per häst.

Kommer
Vi kommer med 3st shettisar och ett kval russ

ska dit

Jag ska dit:-)

# 9, Ska Guldnougat kvala?

Jag skulle kommit om Pigall varit okej, men nu får vi skippa det.

nej

Colt kommer nog.

Nu är det anmält, fyra ponnyer och sju starter. Hoppas att det blir lagom fullt!
Bara att vänta på listor! ;)

Jag ska dit med ett russ och en shettis;)

Vi har anmält Monis till 1000 - 4000:- han har 2750:- och ett rekord på 2.12,5
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Här kommer listorna!

Det gick snabbt! :) Bra jobbat!

Hejsan!
Listorna som ligger på denna sajt är tyvärr fel. De riktiga listorna finns på SPTF.s hemsida. PM och information finner Du också på VPTS eller på SPTF:s hemsida.
Hjärtligt välkomna!
VPTS.

#23. Är det fel i alla loppen? Jag hittar inga ändringar alls i mina två lopp!

#23 Men vrf är våran häst med i de riktiga listorna om hon inte får vara med?
Blev även uppringd om att hon inte fick starta och trodde då att hon inte skulle vara med i listorna över huvudtaget…

En stor eloge till VPTS gänget som ansvarar för Åmålstävlingarna. Snabbt ut med startlistor och föredömöigt med ett bra PM på hemsidan, tänk om alla klubbar kunde fatta vikten av bra information….
Jerker Klang,
Är det någon som vågar tippa?

Heja Cecilia Karlsson med sina fina shettisar =)
Ta nu en 6:e raka me Stubin :D

#28 tackar=D<3 …..ska försöka ;)<3

kommer men ska inte starta. ska åka med kompisen som debuterar

Riktigt roliga lopp ju!:D

En sak bara…varför står Smedens regent på start när hästarna bakom har gått sämre tider?
Det är så att smidigaste sättet för vårt kansli var att i startlistan lägga till texten "startar ej" på de hästar som inte var startberättigade i detta lopp.(lopp 1) Att detta missades i första skedet berodde bl.a. på den stress det innebär vid anmälningstillfället och att det rings i tid och otid för att kolla när listorna blir klar och om "min" häst kom med osv. Det är bra att det kollas ytterligare några gånger så att ev. misstag kan rättas till.
MVH
VPTS

#32 Grundlagen är 1.58 och smedens regent har rekordet 1.57,5. Dissy och Soltrippa är överanmälda (dvs har ett rekord som är sämre än GL). Gränsen mellan volt 1 och 2 ligger precis på 1.57,5. En häst som gått 1.57,4 skulle hamna 20 meter bakåt. Hoppas jag inte rört till det ännu mera nu ;-)
Jerker Klang,

Turbo kom med, (Turbo B asså) ^^,

#34 ah! såg det nu:D