Stochampionatet - Lördag
Det var en härlig dag ute på Axevalla med många fina prestationer och hästar. Tyvärr inget ponnylopp idag, Ponnychampionatet för kat B kommer ju imorgon. Det tråkigaste med dagen var att Commander Crowe var struken…
Tänkte återge dagen i bilder, Anna Rönning var först ut med seger med fina Sintram Creek i montéloppet.

Härliga bilder :)
#0 , varför var commander crowe struken vet du det?

fina bilder ! :D
#12 commander crowe var struken pga. dåliga blodvärden

Vilka fina bilder du tar!
Han var säker struken för pettri är så feg att och när han ser att det blir för tufft så stryker han men jag vet inte hur han gör?? för jag vill se den hästen

#16 Tror jag inte, Hultman hade gått ut långt på förhand med att Tritons nästa start var just på Axevalla den här helgen. Så nog visste Petri att han skulle stöta på tufft motstånd. Däremot är han väldigt rädd om hästen och startar (självklart) bara om hästen är 100%-ig.

#16 Hänvisar till en artikel på travnet.se, där det står att läsa att Petri Puro har sjukdom i stallet, och både Fama Currit & Camilla Highness drabbats av infektion. Om Commander Crowe drabbats av samma typ av sjukdom vågar jag inte uttala mig om.
Att vara rädd om sina hästar och att vara feg är inte samma sak. Du får nog se honom en annan gång! =D

#16 Fegt att stryka en häst som inte är fräsch!? :S
Klokt skulle jag säga….
Och som Hanna skriver så visste nog Petri vad han skulle få för motstånd….
# tycker oxå att det är smart att stryka, han kommer ju ändå möta dom en annan gång så!:P
väldigt fina bilder :)
Tror inte heller det var av feghet, han visste nog om vilket typ av motstånd det skulle bli. Hästen var nog inte fräsch helt enkelt, men tråkigt var det iaf.

Vilka fina bilder!! :)

Ååååå, Terese kan du inte åka till Åmål och fota (A) Du tar ju så Jäkla fiiina bilder =D Snäääälla (A) :D

Väldigt fina bilder :)
Tack! Haha nä det blir nog inte Åmål tyvärr:)

hahahaha blääää xD :(