Kalmars Dubbeltrav
De skall man faxa upp annmälningar?? Ja som vart inställd på å ringa..
Vem skall dit och vilka proppar anmäler ni till??? Själv funderar jag ännu

Jag ska dit. vet inte vilka proppar än. Neptun Roll rek 2.28.5.

Jag kanske ska dit. när går anmälan ut?

Vi ska ev dit med någon /några men det blir nog bara ena dagen

#2 Den 20 juli…funderar på att dra med ett helt lass och åka…
:)
Nu har ja anmält.. Till prop 4 9 15 och 21

Vi kommer troligen med Ripadals Tello och Ascot II :)
Vi ska dit med Emilio & Bonso III båda dagarna eftersom vi bor inte så långt därifrån.. Fanns ingen jättebra propp för rezit så han ska få stå över och vila lite.
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Om det är någon som behöver ryttare till Monté SM testet (Kat. B) Kommer jag antagligen att finnas på plats. ca 1.61 lång och vikt ca 42-43 kg
http://vickelbyponny.blogg.se

Jag kommer anmäla Cotton Field, får se vilka proppar efter Vaggeryd. På söndagen ska jag kvala in min 3 åring. :)
Kolla in hemsidan om ni inte gjort de, där finns info om de mesta inför dubbeltravet. ;) www.kalmarponnytravare.se

Jag vill så himla gärna dit!!! Har jätte bra proppar till colten men tror tyvärr inte att jag hinner hitta någon som kan köra mig :'(
dit ska man ;D
Jag ska nog dit den 25 iaf.
Det blir prop 8 för min del.
Med Svartkrut, rek 2.21,7 a.
Lördag blir det nog prop 21, om jag nu ska dit då.
Timoon-X ska ut i prop 4 & 16.
Rek 2.44,6 a. (Tror jag)

Vi har anmält nu :)

hm jag får bara linjefel när jag ska faxa iväg anmälan.

har anmält tinny till 2.15 o sämre. :)
Jag anmälde Svartkrut till prop 8 bara.
Och Timoon-X till prop 4.

Jga har anmält till 2.28 o sämre
Jag har anmält Nicke II till 19 o sämre och Bonzon till 1.56 o sämre på fredagen, sen är Celektra anmäld till 2.00 o sämre och Rosalind och Ronaldo är anmäld till 20m v.v 10 000 på söndagen

Cotte är anmäld till 2.10 o sämre på fredagen, och på söndagen ska han ut i monteloppet.
Skriv här så fort ni vet något om startlistorna! :)

vi anmälde Ascot II till 3.03 och sämre på fredagen och på söndagen 3.00 och sämre, Tello anmälde vi till 2.03 och sämre och 1.56 och sämre och på söndagen 2.00 och sämre och även 2.05 och sämre. :)

Vi har anmält till söndagen och då Ijor 2.05 och sämre och Dee-Dee och My till 2.35 och sämre tror jag det var
Längtar till starlistorna :D
Stall Bråna

jag har anmält Nisse till 25 och sämre på söndagen. har rek 2,27,7 och 800 insprunget!
Startlistor ???? 
Stall Bråna
Startlistorna ligger nu ute på SPTF´s hemsida
Här kommer listorna :)
Fredag!
Söndag!
Inget Monté-SM-test!

Blev inget lopp till Ijor på söndag heller , men vi klarar oss ändå ;-)
Inget monté lopp på fredagen för russ?

Min ponny har inte kommit med i något av de lopp jag anmält. :S Det verkar ju som om de är flera som inte kommit med trots att det funnits plats i loppen?
Skulle man inte kunna förlänga anmälan? Jag är smått desperat! Tycker de är så tråkigt att inte få köra ett enda lopp när man har dubbeltrav på sin hembana… :(
#32 Din anmälan kanske inte kom fram ordentligt? Ring och hör med Bondesson. Tråkigt om du inte får vara med när loppen inte ens är fulla. :/

#33 Jo vi har pratat med dom och dom hade inte fått min anmälan, tråkigt men de är väll bara att bita ihop. :/
men det kronglade väl eller nått? träffade bondesson i affären och då sa han att det kronglat hela dan för dom.
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Berra är inte heller med :(

Ni som har anmält och ej kommit med anmälde ni via internet? Min anmälan till Tomelilla är också försvunnen :( vet hur arg och besviken man blir när man inte får tävla!! ;/

Men det är ju eg våran egen skyldighet att kolla att anmälan har kommit fram, då jag märkte att det krånglade att faxa så ringde jag dit för att kolla att de hade kommit fram.
Det var kårngel, vår fax fick inget svar. Den kom inte ens fram. Så vi anmälde via telefon, och vi kom med.
Tycker synd om er som inte kom med, men som ni säger; Man får bita ihop. :/

#39 Det är precis som du säger, säkrast är ju att ringa och kolla. Det kommer jag ALLTID göra i fortsättningen. ;)
#38 Jag faxade.
Jag maila och fick svar typ 30min senare att annmälan var mottagen.. Någon här inne som vet hur kalmar brukar ha de med puser för värming och så??
Vilken dag ska du starta ?
Stall Bråna
http://web.telia.com/~u48604146/new_page_1.htm - > För mer info
Stall Bråna
Båda.. Men de står inte på hemsidan hur dom ha de med pauser..

Är det någon som vet om dom brukar skicka ut programm:)?

Jag brukar ringa och kolla annars, men pga vissa saker som hände kändes det dumt att ringa och prata anmälningar på kvällen…

Information och hålltider kommer ut på hemsidan inom de närmaste dagarna.

#46 men får det nog på plats.

Följande hålltider gäller:
Fredag:
16.00 stora banan öppnar för värmning
16.00 Inskrivningen öppnar
17.30 Provstart med startbil för kat. B
18.00 Defilering lopp 1
Lopp 1-5
Paus 20 minuter
Lopp 6-10
Lördag:
17.00 Grillfest