Dag 2

Någon som vill tippa??

#3 hahah moa, du kommer iaf vinna me zurfa på fredan ;) vi startar i samma lopp då :) och i russmontén står vi på samma volt :)
har ganska hårda lopp, men som caramba känns i träning så kanske han kan sänka lite o vara me å slåss om placering iaf :) loppet på söndan ser ju bättre ut än fredans :p

Jag fick rätt så hårda lopp med min bäbi(goofy) båda dagarna…men han är ändå bäst;D

ser ut som om de blir många fina lopp! kul :p
själv följer man me som slav åt en viss Tessa haha ;) ska då bli grymt kul att fara ner å träffa en massa folk iaf! ;D
Som väntat blev det rent usla lopp på fredagen, men ett riktigt fint lopp på söndagen för Juppe!
Men men, han är en riktig liten kämpe och han gör säkert sitt bästa i alla lopp :)
Heja Juppe och Evert!

Jess , :-D
jeg og tindra lill er med i løpet, ;-D
Er det noen her som vet hvordan det skal kjøres 6 spor ?
hehe, det kjøres ikke likt som i norge, så det blir litt vanskelig 
Fina lopp! Nu taggar vi inför helgen! :D

Fina lopp för min del nu blir det mkt pepp =D

jass kom med i sitt andrahands val fast han skulle fått vart me i sitt första , surt :/

#12 skojja bara läste lite fel :P

Dag 1 håller jag tummarna för Tigerlilja i lopp 6 det är ju Ijors halvsyster ;-) och KARISMAS GERTI i lopp 10 :-)

någon som vill tippa? :)

Polenta kom bara med ena dagen :/ På söndagen, men hon hade helt klart fått bäst lopp då ! Fick ett rätt bra lopp där, lopp 11 :)

Zappa och Garrilina kom med i de lopp jag anmälde till. Sara kom med i 2 av 3. Det var hennes andrahandslopp som föll bort för henne på söndan.
Är jag helt ute och cyklar, eller visst är det så att man måste kvala om om man inte startat på 12 månader?
Ser nämligen en häst i startlistorna som inte har gjort det.
#9 Du har springspår.

#19 Så ska det väll vara? Alltså att man måste kvala om då om man inte startat på 12 månader. Det har jag för mig.
men för storhästarna är det ju 8 mån. annars måste dom väl kvala? elr det kanske är identifiering? haha xD
#19 tror det stämmer.
Hur kan en häst som startade senast 22/7 (jag antar att det är 2007, för det är inte halvrad) då vara med i startlistorna??

#14 Tack det behöver vi:)

#24 Man måste ha anmält innan 12 månader har gått. Hade anmälningen vart i morgon så hade den inte fått starta.
24# det är anmälningsdatumet som räknas alltså 21/7 och då klarar sig den hästen precis, så är det då i stora travet
Aha, då förstår jag :) Tack! :)

Vad kul att Lolita Dar ska ut! Heja!

Valle är taggad till 1000
Någon som vet vars man ska ringa om man ska stryka?
Hults Raptor är struken .
hm, synd att man inte får bygga hage iår :/

#33 ja fast det borde finnas hagar att låna då det inte finns nå direkt proffs tränare kvar på banan…

#32 varför?

vi har proffstränare på banan, dom lånar ju ut boxarna till ponnysarna och då går nog dom flesta ute i hagarna :) men några hagar kanske finns, ingen aning..

#36 ja fast det är betydligt mindre proffstränare än vad det varit!!!
#34 jo, vi får hoppas på det :)
#35 inte en aning :/ fick nå papper idag på öptk där det stog: "vi ber er att inte bygga hage inom området" :(
Jag håller så klart på "mina" JSA hästar
Kevin och Evelina kör så det ryker ! Många lycka till.
Lycka till allihopa!
Ett extra heja heja och hurra för Tigerlilja som ska debutera och Karismas GerTi, båda med kusken Jennifer Olhson! Ha det så gott och ett stort lycka till i helgen!
helt rätt att man inte ska bygga hage inom området.

Heja Bakelsen och Bellan =D
#41 Håller självklart med dig.
Förra året försvann det hovslagargrejor , och spån togs av tränarna.Vi får vara tacksamma att det är några som vill låna ut sina stall……
#44 vet du om man kan låna/hyra hagar av tränarna :)?
#45 Ingen aning.Men jag antar att de har sina hästar ute så att ni kan använda boxarna ??
#35 hälta, ska på kliniken till veckan.