Tack........
Ett stort hjärtligt tack till er alla som uppmärksammat Engelbrekts fina comeback o alla lovord över honom hur fin han ser ut o hur han har gått på ponnytravet i år.
Vi var stolta över honom redan innan o det är så glädjande att fler sett hur han kommit tillbaka o gratulerar o lyckönskar oss till att ha denna fina hingst.
Jag har skrivit det förut o skriver det gärna igen, att om han ser fin ut så skulle ni stifta bekantskap med hans fina inre!!!
I förgår lät han sej tryggt ridas barbacka av grannens 3 små barn -samtidigt- på hans breda trygga rygg…….
Om ni har vägarna förbi så är ni välkomna in o hälsa på honom i hans hemmiljö
!
Han har tydligen helt rätt namn, ENGELbrekt! Kul att höra om hingstar som är så snälla. Jag vet en till, Korsnäs Brådis, honom kan man göra precis vad som helst med utan att han blir rädd eller busar. Också en jättetrygg häst!

#1 ja! de är verkligen kul med snälla hingtar (: vi har en Silverboy ägare Stuteri Teja. Hn är hyper snäll o go, ett otroligt gott psyke. funkar ihop med dom flesta hästar, både ston fölisar o valacker (: de är KUL när hingstar är så, det är så dom ska vara tycker jag :D

De var så lite så… Han är hur fin som helst :) och som jag sa till dig innan under 55 ner mot en 50 tid kommer han nog landa med den viljan han har.
Han är grymt snygg!!!