Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 3107 ggr
WiLmA-
0

sluta??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tycker det är tråkigt men hur många av er är det som tänkt sluta med ponnytrav år 2009?? tycker jag hör fler och fler att dom ska lägga av. känns inte så roligt att höra det tycker jag iallafall, emn alla har vi våra egna viljor. men hur många här är det som tänkt sluta?

Geminii
0

Tänker inte sluta till nästa år, men kommer däremot bara ha en kanske två ponnyer kvar så det kommer ju inte bli lika mkt tävlande som förut…

WiLmA-
0

#1 låter bra det! så många som möjligt ska fortsätta tycker jag!

Cashorcredit
0

Jag ska sluta

Tusen
0

Vi har dragit ner på verksamheten och antalet startande ponnysar.

thilda-
0

Nix jag slutar inte :) Funderar ist på att öka antalet hästar istället

hannibal-roll
0

Jag ska inte sluta helt men drar ner ytterliggare på min redan pyttelilla verksamhet. Kommer nog bara att ha en starthäst nästa år som det ser ut nu. Det är ju mitt sista år som kusk nästa år, ev. även det sista som tränare, har inte bestämt mig ännu.

WiLmA-
0

gör som nr5 tycker jag :D

Liiiiiiinn
0

jag kommer inte sluta, men får se hur många starthästar jag hinner med!

Cnox
0

Nej, jag har utökat så jag slutar inte här. har 4 år kvar så.

monte-alskare
0

slutar inte förrän jag blir 25 =DD då ska jag hoppa ist och betala med pengarna jag får av ponnyzzarna=)

agnes_S
0

Jag slutar antagligen till nästa år. Mest för att jag förhoppningsvis ska flytta hemifrån tills dess och då inte har möjlighet att ha hästen med mig.

amandahandersson
0

Jag tänker absolut inte sluta - det är ju nästa år det roliga börjar med min nya stjärna!

Förhoppningsvis ska jag kunna övertala mamma och pappa att skaffa lite fler ponnyer, två ponnyer till (en shettis och ett russ) är målet just nu! Fast jag får nog nöja mig om det blir en ;)

olivialundgren
0

jag kanske slutar med ponnytrav och bara har varmblod.
Beror helt på hur ponnyn beter sig!

Jenniferohlson
0

Jag kommer iallafall att köra näst år, det är möjligt att de blir sista men de ser vi då.. Kommer troligen att ha 2st.

juliapettersson
0

Slutar inte, men blir nog tvungen att trappa ner på tävlandet - p.g.a de fantastiska bensinpriserna……

WiLmA-
0

så det är iaf ganska många som fortsätter låter bra det :D

AK47Kalashnikov
0

Tävlar nog 2009 också, sen får vi se hur det blir.

Trav_
0

kommer inte sluta då ponyerna finns kvar inom familjen, men suget för stortravarna är större än vad det är för ponnyerna…

Cnox
0

Jag håller ju på med både storhäst och ponny. så jag känner ingen press att gå över.

varette
0

Slutar!

Nathalie_p
0

Detta året har jag varit inne på att sluta, då jag har haft många motgångar med min bästa häst och att man aldrig vinner… Nästa år får jag se hur det går, för jag börjar köra russ då ska tävla min 3-åring då och får hoppas att det blir bättre.

ozzkan
0

#20 Vad ska Varette göra? Säljas, utlånas elr bli avelsto?

Själv har jag väl slutat redan, har licensen kvar och kanske kör ett lopp till hösten, hoppas iaf. :D Men ska nog inte ha ponny igen iaf.

divansson
0

Ska fortsätta, men det är inte lika kul nu när de inte finns så många lopp :P i början av detta året hade han skapligt, men nu har han ett om två veckor sen inget på hela augusti heller.. är vel skit samma antar jag :/ Känns helt jädra värdelöst och sitta å nöta när man inte har nå lopp :P

Vill skaffa ett russföl, har sett en jag gillar nått Otroligt. meen ja kommer Aldrig få nån mer! mina föräldrar förstår inte… :/  Vill ha nått nytt att börja med.. suck för deh  :P  :(

Hoppas ni som har mer än en ponny förstår vilken grym tur ni har :/
själv skulle ja aldrig få mer än den ja har nu.. hur än mycket ja vill och hur än mycket tid ja har över.. :P

Teja-Bea
0

Vi får väl se om jag får fortsätta..

Jag har ju heller inte så många år kvar, en annan börjar ju bli gammal!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

marda
0

Kör mitt sista år 2009, får se vad som händer sen.

A-Appelbro
0

#10 haha ida:) Tänker INTE sluta,´ponnytrav är för bra för att sluta med;D

Rajmon
0

tänker inte sluta!!! Även om detta året inte varit någon höjdare så måste man fortsätta tänka.. Det måste finnas motgångar för att man ska få framgångar! eller vad man säger..

Jag hoppas jag kommer fortsätta tills jag blir 25 vilket jag tror det kommer blir också=D Sen blir det total sattsning på stortravet för min del!! Kommer för hoppningsvis fortsätta avla fram fina små russ=D som sedan ska ut på travbanan=)

Colt
0

Har inga planer alls på att sluta!

xXMaaXx
0

Tänker fortsätta tills ja är 25 år hoppas ja ^^ Men ska försöka ta ungdomslicens när jag är 16 år 8D

tejaspirmin
0

helt klart att ja fortsätter (: min ponny har ju 3 år (2009) kvar (: o sjäälv har ja… hmm.. 9 år kvar :P haha!

MonteMira
0

Själv fortsätter jag nog hela 2009 sen vet ja inte, beror ju på om jag kommer in på hippologen eller inte, iså fall går jag över på hopphäst och börjar med en lite russavel =D

tearsofmemories
0

Jag har absolut inga planer på att sluta med ponnytravet, skulle gärna vilja utöka med mer ponnyer men tiden och sånt räcker inte till :/

monte-alskare
0

#26 det e ju 14 år kvar så=) jag tror nog jag kommer forsätta tills dess sen skaffar jag barn som gillar ponnytrav=) och hoppar själv slutar ALDRIG med hästar=DD

Hannna
0

#22 Hon har varit utlånad sedan hon var 2.5 år. När Jonna slutar ska hon bli mamma.

Nitro
0

Jag & Pigall hänger förhoppningsvis med ett år till!

ElinLilja
0

#11 Nemen hörru vart ska olja ta vägen då, ja ska ha första tjing på henne om hon ska säljas Räcka ut tungan!!

Hon har ju blivit moster och allt nu det har du väl inte missat "Nokias nyfödda föl Metallica"

agnes_S
0

#36 Nej, jag såg just det! Jättekul, och vad söt hon blev :D

Säkert att du vill ha henne? Ska jag komma ihåg om det blir aktuellt att sälja henne.

ozzkan
0

#34 Jaja, vad kul! :D Jag antar att Tyson inte blir pappan. Haha, hade varit, hmm…, inte linje utan inavel annars väl? :P Haha

Spännande och se vad det blir för pappa? Darius? Micklas? Gumino? Jagga, elr vem var det som var på Mareld?

matildaakerlund
0

jag tänker då inte sluta :)

ElinLilja
0

337 Glöm inte att ha mej i tankarna då lova mej det. Tänkte att efter min karriär på travet ska jag har ett gäng avelsston som jag även ska köra par med så vad skulle passa bättre än Nokia och Olja två underbara syskon som ladrig vill hålla sej på vägen när man kör och bara ska hitta på hyss. Snacka om att folk skulle skratta åt oss på tävlingarna hehe Flört

Metallica är helt underbar på alla sätt och redan så modig och folkkär, man måste se henne live för att känna känslan över att se henne =) ni kommer inte över till fastlandet nåt i år?? ;-)

Zofia
0

Jag tävlar 2009 sedan är jag tyvärr för gammal,men tänker ev ta liten paus sedan börja som  tränare. Utan mina hästar klarar jag mej aldrig…

Saaandberg
0

5# a de e så man gör ju :D:D

9# Sen tar jag över dina ;) *mohahahahaa*

HallonLilly
0

Har ju hela året jag är 14 och hela jag är 15 att köra shettis, och sedan ytterligare 10 år innan jag MÅSTE sluta :) Möjligen att jag drar ner lite grand när jag blir 16 och börjar köra mer kall- och varmblod, men egentligen, det är ju då den nya talangen ska ut! :D

agnes_S
0

#40 Ja, det skulle vara en syn det, de två tillsammans. Haha Skrattande

Får väl se hur det blir med fastlandet, ska jobba oavbrutet (nästan) nu ett tag. Men det hade ju varit kul att se den lilla live… Ska du behålla henne?

Klara_Svensson
0

tänker inte sluta!!Jag har bara börjatSkrattande

Saiop
0

Jag har inga planer på att sluta.. Har ju en tvååring hemma som jag längtar efter att få komma ut med!! :D

CarinaO
0

Vi tänker då inte sluta..så länge Evelina vill hålla på med ponnytrav fortsätter vi,har dessutom köpt oss en ettåring nyss :)

Spirea-
0

Jag är för gammal för att tävla nästa år. :´-(

marda
0

putt!

jonne
0

ska inte sluta!

jenniferaronsson
0

Just nu är min ponny på väg till betäckning.

Det gör ont att veta att jag kommer nog aldrig mer se henne om inte nu dom tränar henne till Umåker, och jag lovar att det gör riktigt ont.

Miii4
0

slutar antagligen till nästa år..

Absolut_Luks
0

Slutar inte än på ett tag men jag fokuserar mer på varmbloden och Linus är sista russet för min del :) Tycker inte att ponnytravet är sådär jättekul längre…

Troj
0

Tänker absolut inte sluta! Skrattande Har ju precis börjat. fast då gäller det ju att jag får köra någons russ då jag ej har någon egen.Flört

MartinaFrick
0

#38 Mareld blev betäckt med Korsnäs Brådis förra året.

AnnaBrandell
0

Jag går nog mest troligast över till stortravet på heltid efter denna säsong! men kommer självklart sakna ponnytravet!

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

casandra
0

Inga planer på att sluta, även om jag & mina två ponnyer nu är i en liten "paus" om man kan kalla det så. Vi hade snarare tänkt komma tillbaka till nästa år ;)

Jagz
0

Inte sluta!

ponny-tjej
0

precis börjat…Cool

FridaNyberg
0

Jag slutar redan till hösten då jag flyttar och skaffar nytt jobb.

Jenniferohlson
0

Jag slutar inte, jag skaffade en tillCool Men jag vet inte om jag håller på i så många år till, beror väl lite på resultat och hur framtiden ser ut:)

deweycheatumnhowe
0

Iva Roll ska gå under 1.40,0 först. Sen är jag nöjd.

MarcusJohansson
0

Vi tänker ju inte lägga av. Vi vill vissa framfötterna först. Men Det är sjukt att STC försöker mörda ponnytravet med sina hemska pengalöp! Det gör ju att folk inte har lopp till sina hästar!

Absolut_Luks
0

#60 Kommer sakna dig grymt mycket!

ElinLilja
0

#44 Japp hon ska stanna hos mej är min tanke, är ju ett stort plus att hon blev en flicka så har jag en till i min "avels verksamhet" Nokia, Metallica och Olja Räcka ut tungan Haha

Granit-Jimbo
0

Jag ska  vara kvar har många år kvar!Skrattande

Malin_L
0

Slutar nog med ponnysarna nästa år, fortsätter ev med träningen bara.. Satsar på stortravarna istället Glad

Millaaann
0

Ska köra mina sista år, 2år kvar, nästa år blir det ännu mer än detta år eftersom jag ska ta över syrrans hästar :)

ozzkan
0

#68 Alla?

Majjebus
0

Jag slutar!

PromiseMinanMorfeus
0

Jag ska inte sluta, men min syster blir för gammal så jag får ta över hennes hästar plus en hel del nya som vi har, och så klart mina sötnosar har jag kvar :)

nemesis
0

#71 tror du ja ..hehe….gäller du är snäll då om du ska tävla mina fina pållar!!!Skrattande

nemesis
0
sofienordmark
0

Jag slutar nog inte inom 3 år iaf :)

wilson
0

Fortsätter mitt sista år sen antagligen Trofes sista oxå…Beror väl på utvecklingen av sporten…

Millaaann
0

#69 Ja det blir la 7st om ingen av de yngre blir såld :)