Färger?
Vilken eller vilka färger har du till din häst?
Jag har till min häst grön och lila…
Fast min kördress är orange och grå!!!
mvh Marielle

Jaghar vitt till Telia
och
råsa till Müsli
M vh Perre_95

det är fina bilder…
Mina hästar har grönt och vit..
Sj har jag en blå/röd/vit dress

jag menar rosa!
Jag har röd som färg, men dressen är även vit, svart och orange.

#4 snyggt snyggt!! ;)
Glömde förklara då det inte syns så tydligt på bilden. Hästen har ett vitt/grönt selunderlägg samt en grön förbygel, grönt/vitt pannband!

Ja har blått vitt oh grått på dressen. men på hästarna har jag bara blått och vitt

Min dress är svart med röda stjärnor. På Odena försöker jag ha Vitt/ Rött/ Svart men det kommer alltid något blått eller något annat också.
På Blåsippa är det väl självklart med blått…

på jurist så har jag gul/blå och på qula skall jag ha rött men muffin har jag ingen bestämd färg på.

guld, svart och marinblå.. :) fasst min dress är vanlig mörkblå och vis men svarta kanter… :P

Jag har två fuxar som klär bäst i vitt ;) iallafall på förbygel, selunderlägg, lindor, pannband osv. Sen har jag lite olika färger på täcken. Men på tävling ska det alltid matcha

jag har mörkgrön och mörkgul till både plexis och mig.

Jag VILL ha orange å svart till min framida pålle ;)

Gissa färgen till Valter! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag tycker Syfoni har läckra färger!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Jag har svart , vinröd och vitt på min shettis som vi har lånat hem

Hästarnas tävlingsfärger är grönt/svart/vitt. Angelica har helvit dress med röda och svarta inlägg på.
Har orange till mina, men i år blir de tre kuskar som ska köra, och två av dem vill inte ha orange… så då ska det bli ljusblått/mörkblått och ev svart/rött till den andra.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

hottis har vit/svart och ramir ska ha svart/vit

till min 3 åring som vi kommer ut med i år ska jag ha vinrött, svart och vitt till :)

Blått och rött för båda mina.
Har svart,vit och rött
fast den gröna sulkyn pajar min match making 

Svart o gul

Blå/vita grejer, orange dress… Bra matchning :P

#36 Grymt snyggt ! :D Har du mer orange prylar ? Vars har du köpt dom ? Jag mejlade Finn-tack och undrade om man kunde special beställa utrustning i egna färger (mörkblå/orange) men det kunde dom inte .. så vette tusan var jag ska få tag på en mörkblå/orange förbygel och selunderlägg framförallt .. :(

#48, nu finns det en hel del oranga prylar! Mörkblå-orange har jag nog inte sett, men finns oranga förbyglar på bla. Solvalla & Eskils. Då kan du ju ta en sån, och ett blått selunderlägg exempelvis.

har svart/blå/vit =)

Gul och Blå :D Måste ju matcha till förstaprisrosetten (A)

så mycket gult som det går min dress är gul och sen så har hon gult nosludd o selunderlägg

Min shettis han fick vara Gul dom sista åren ja körde han, sedan konverterade han ett år till vinrött bara för att syrran skulle köra ;P
(jag ser lite stor ut, men me russvagn och 17 år gammal så) xD
Ska satsa på en gemensam färg i år, lutar åt grönt/mörkgrönt.
Annars har Zamir och Ina varit klädda i rött! :)

Jag har rött som färg åt mina hästar, sen lite svarta å vita små detaljer. Sen tänker jag lägga in något oranget, för de har jag på dressen me.

#49 Har dom någon hemsida till shop ?

Grönt/blått.

Förut körde jag med blått och gult, hade en skit sulky i samma färg som tur nu är skrot!!
så i år blir det lite blandade färger tills jag slavat ihop en ny sulky.

Vad tycker ni varette skall ha för färg i år? :P hon hade vitt förra året men nu har jag en mgrön och mblå dress:P nått matchande tror jag;) blir roligast så:P ???? (obs vill nog ha övervägande mblått:P;) vad tror ni:D ?

#63 inte samma färg som hästen iaf ;) men nån mörk färg.. fasst hon är ju ett sto.. så.. aja..

Ja du vi får la se vad det blir x)

Jag har rött å vitt ;P

Jag kör med blått och vitt på pållen.
Min dress är mörkblå, vit, grå och svart.
Jag har rött och svart med vita detaljer. Har en bild på "pressen" när Glans har täcket, bandage, grimma och grimskaft - precis innan vi ska lasta. :)
Dressen e svart med gula ärmar, lila stjärnor och röda "muddar". Passar till de flesta färger ;) Finns en (lr flera) bilder när jag har dressen på mej…ska väl sy upp en ny nu, hoppas jag (i samma färger)

Min dress är lila och svart jag har samma färger till pållen.

Blått o vitt:)

Min nya dress kommer va blå/rosa/vit xD
Kratis ska ha rosa & svart och Mirakel vit & blå..

Jag har blå, röd, vit dress, blått spö. :P
Till hästarna har jag bara blåa grejer. Blått är typ stallfärgen. ;P

grönt, gult, svart.

Min sköthäst som jag tävlar har lila och orange världs lätta färger att hitta i prylar

Extra svenskt med blått å gult! x)

Jag har röd, orange och vit=)

Jag har blått och vitt på både mig och mina hästar, men ska ändra till svart, blått och vitt! :D

Röd och svart, både dress och grejjer till hästen min :)

Har bytt färger x)
Köpte ju en sulky förra sommarn, då ändrade jag färgerna efter färgen på den då.. blå, vit och gul.. Bara dressen kvar, men den är för liten nu nästen, så ja ska ha en ny till nästa år och då ska jag byta färger så även jag passar in då. :) Har lite brist på idéer bara :P
Vill även beställa en sele från australien eftersom de är värsta billigt, men de får pållen springa in själv eftersom de är han som ska ha den isåfall.. Men det är tveksamt eftersom han är hela 9år.. :P Men äh.. får se sen

jag älskar vitt!!!

vitt, svart,gult :)

jag har gul och svart dress så därför får lillen ha gul&svarta grejer :)