Varette möter Iva! 

Iva tar det! =) Lycka till allihop!
Det blir dött lopp mellan Varre å Iva :)

Hejja Varre! :) Lycka till allihop iaf! :)
Vi ska tävla där, så ja drar med kameran =)

Varette blir svår att slå när hon fick spår 1.

Iva roll vinner på form !

Jag o marlenekör vårt eget race då;)

ni lä åka i god tid! kommer va långa bilköer. de är ju Classic Car Week nu. Redan idag var bilköerna jättelånga, och det brukar va mycket mer på måndagen. Så det gäller att räkna extra på tiden :P Om de är nån som inte redan vet det vill säga xP
Ja har bara koll på hur de var neröver ifrån, men de borde vel vara liknande uppöver antagligen?

det har varit hemsk kö från båda hållen redan idag… det är bra om ni räknar med minst en halvtimme extra i tid..
kommer ni söder ifrån är ett tips att åka på gamla faluvägen, då kommer ni inte in vid rondellerna… sen åker ni längs kvarngatan tills ni kommer ut till rättviks parken, ni svänger där ut till höger på riksvägen mot furudal/bollnäs, sedan tar ni andra vägen till vänster o sen vänster igen sen kommer ni ut vid blomsteraffären
När börjar loppet? Resultat?

Iva vann på nya rekordet 1.41.5!!!!!!!!!!! Jag är bara så otroligt lycklig :). Underbara häst.
Varette tvåa. Förmodligen en tid under 42 på henne också.

vilka fina tider , grattis !! :)

Grattis!! :D
Verkligen Stort Grattis till kretsen kring Iva, vilket år hon har!
Grattis även till Varette som tydligen presterat en kanon tid hon med!
Grattis Jonas!

Stort grattis!!!

GRATTIS! Snart under 1.40

Stort grattis till Jonas och familjen Ahlblom till segern och den fina tiden!!!

Grattis!!
någon som har mer resultat?

Stort grattis till Jonas & Iva. Vilken prestation.
Även ett stort grattis till alla placerade med fina tider.

1:a Iva, 1.41.5, 2:a Varette, 1.41.6, 3:a Petro, 1.51.
Varette tog ledningen från spår 1 och höll denna in på upploppet. Iva som har andra varvet som sin styrka knaprade in meter för meter på upploppet och kunde strax före mål gå förbi och vinna med någon längd.
Fantastisk prestation av dessa två fina ston. Grattis även till Petro som sänkte sitt rekord rejält.
Jättegrattis! Imponerande! Tänk vad fort alla springer i år.

GRATTIS marlene! jag hade de på känn att han skulle gå fort idag, du är gryyym!

Grattis allihopa!!
Och vilken tid av Petro, WOW :)
Stort Grattis allihopa! :)
Grattis!!!

Det var kul :)

STORT GRATTIS även till Marlene och Petro! Vilken sänkning!!!

Grattis till Jonna och Jonas, vilka kanon fina ston!!! Grattis till mig själv och Nathalie oxå. Petro var KANON idag.. Tina tar igen de på lördag ;)
Finfina tider! Grattis!
stort grattis till segern och den fin tiden ! :)

Tack alla!
Både Iva och Varette var mycket fina idag.

Grattis Jonas och Jonna! Snygga tider!

Ingen som har nå bilder? :p
GRATTIS önskar alla vi på stuteri dar och storebror Darius som är mkt stolt över lille syster Iva

Någon som fotade Madicken Engström i shettismontén. Blå 8:a
Grattis till segern Jonas börjar närma dig under 1.40 med Iva hoppas du lyckas med det i år…
och Grattis till övgiga å fina tider.
Grattis

Stort grattis, snart är hon under 40!

Grattis :) såg jättefin ut. Grattis till de fina tiderna och jättebra sänkningen med Petro! =) Synd med Tina, men ni kommer igen, såg faktist väldigt fin ut! :)
lika bra å lägga in alla bilderna man har från ponnyloppet då .. :P Vart inte så bra alls, orka inte bry mig om inställningarna eftersom ja hatar min kamera xP därav de mysko ljuset, färgerna o oskärpan :$
Iva

Tack divansson för att Du delar med dig av dina fina bilder ! Alltid lika roligt att se bilder från loppen !

Stort GRATTIS, verkligen roligt!!

#40 ja vi får hoppas på retur på lördag o att hon inte är lika överladdad som hon var på rättvik:)
sista bilden var super fiin:D