Bra träningssulky säljes.
Säljes om intresse finnes.
Blå "päronsulky" med lite rött i änden på skaklarna, äldre men har nya hjul (använda 2-3 ggr). Jätteskön att köra i. Passar B-ponny. Fasta fotstöd, passar kortare person (jag är 166cm och den är lite liten), dom är "vadderade" med silvertejp, var när vi fick den, går att ta bort men gör det ännu bekvämare att köra. Sitsen är lite trasig i vadderingen, inget som stör (funkar utmärkt ändå!). Passar jättebra som träningssulky. Ej qh-fästen, utan vi svetsade dit remfästen eftersom det inte fanns när vi köpte. Köptes i september, nu är mina sköthästar sålda så drf säljer jag den. Skulle behöva lite ny färg, den är lite rostig.. Köpte den för 900kr, har nya hjul värda 400kr, tänkte mig 800kr eller högsterbjudande. Hämtas på Mantorps travbana eller i närheten.
Bilder fixas vid intresse.
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Kan sänka priset eftersom den står utomhus, har gjort i 2 månader..
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
Puttar..
Sänkt pris, 500 kr..
Sänkt pris, 500 kr..

är den kvar???
Hejsan !
Har du stadig sulkyen ?
Og hvor ligger Mantorp - hvilken større by ligger det ved ?
Mange hilsner Astrid