Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1107 ggr
monte-alskare
0

montéryttare=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla glada!!

Jag är en tjej på 11 år och ställer gärna upp om ni har ngt bra montélopp till er ponny ;D. Jag tog licens påsklovet 2007 men hitta ingen montéponny, men när jag hittat det så fanns inga lopp=PP. Men imorn på eskil(fre-27-6-08) så startar jag Jag har ridit i 4½ år, snart 5 och är en tuff och modig ryttare, jag har däremot tränat monté ganska mkt. Jag tror dom flesta vet villka telhammar är. Jag rider hos dom och ska nog starta ngt lopp på winnica. Slå upp startlistor och titta på Julius II, han ska jag rida.

Intresse??

Kontakta då mig genom mail här på iFokus eller genom min hotmail love_horse@live.se .=)

Jag kommer lägga upp fler bilder efter loppet och på bilden är det jag och Fridhems Isac efter en hopptävling.

Hörs!!

monte-alskare
0

putt!=P

Zeleno
0

putt

HallonLilly
0

Hoppas att du hittar någon att rida imorgon! :D

monte-alskare
0

nämen har redan söker till senare, glömde att skriva att jag bor i stockholmstrakten

monte-alskare
0

kom trea på dubbeltravet på eskil, min första start(rörigt) fick dålig start,hästen börja tänka galopp, hade ty vunnit om inte den dåliga starten kom upp=)   

startar nu i helgen på örebro, baronessan och lill-ejra, startar förmodligen Dante II nån gång senare i sommar, om det finns ett bra lopp=)

monte-alskare
0

putt!

monte-alskare
0

kom trea med baronessan på örebro och 8(?) med lill-ejra, som gjorde sin första start i monté, tävlar winnica och kanske lill-ejra på visbys dubbeltrav den 8:de, får se hur det går. Med winnica statsar jag på vinst och på lill-ejra satsar jag på myyyycket bättre tid=)

A-Appelbro
0

vad.ida.kul.ska.oxå.anmäla.till.visby.den.8de…..puss

clarro
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

synd att du bodde lite långt bort annars kanske de hade passat att rida min b-ponny Björksta Guten,  han är bara 1.23 så jag är för stor!

http://carolineforsner.blogg.se/

monte-alskare
0

#9 var bor du dååe??

#8 jaa akta dig! med winnica har gåt som fortast på 2.13 och du 2.16 vaa???=PP fast frågan e om jag hinner fram=PP

monte-alskare
0

Jag glömde skriva att jag är 1.35 och väger 27-30 kg