högupplöst ponnytravbild sökes!
Har Du ett högupplöst, bra foto som visar ponnytrav?
Det ska vara ljust och klara färger!
Vi söker en ny bra bild att ha i sajthuvudet, då den nuvarande inte blir riktigt bra i nya versionen av iFokus, som förmodligen lanseras i natt.
MEJLA ditt foto till mig på ponnytrav.ifokus@hotmail.com om du har en bra bild som vi får använda!
jag har fått in några bilder men vill gärna ha fler att välja mellan!
Kom ihåg att skicka bilderna utan copyrightmärkning! Jag garanterar att de inte kommer användas till något annat än detta, men märkningen kan inte vara med om bilden blir utvald.

Therese har du inga kuliga!!!????
Bea! Du borde väl ha en massa bra bilder.
Jag har fått ett gäng bilder, tack till Er som skickat in! Tar fortfarande tacksamt emot fler!
Jag kommer välja ut några stycken av bilderna och skicka iväg till den av grabbarna på iFokus som ansvarar för dessa bilder, så får han sen göra det slutgiltiga valet.

Skulle man annars inte kunna göra ex. en omröstning a oss på ponnytrav.ifokus om lken bild man gillar m.m ? Vetatt man har gjort det på andra sajter.. Vore kul :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Njä, dels är det lite "brådis" just nu och dels så kan vi själva ändå inte bestämma slutgiltigt, utan det måste killen som ansvarar för det grafiska få göra för att det ska bli bra i slutänden.

Okej,bara en tanke jag fick :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Idag är sista dagen att skicka in bilder! Jag kommer välja ut några bilder i kväll och skicka vidare till killen som ansvarar för det grafiska.

#8 när ser vi vilken bild det blev??