Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 505 ggr
miia
0

Hästtransporter

Hej!

Skulle vilja ha lite kommentarer om olika transporter. Ska byta i vinter så det vore intressant och höra för- nackdelar på olika märken.          

De jag fastnat för är Ume och IFOR Williams. Har just nu ett äldre Ume.

AnnaLundin
0

Jag har en Boj Bravo med "äkta" boggi. Förutom att jag egentligen vill ha ett större släp, extra bred, med sadelkammare och utbytbar inredning 2 stora hästar/4 shettisar, så är jag nöjd med mitt släp som det är. Det enda som stör mig är att gummimassan på aluminiumgolvet är alldeles för lätt för hästarna att sparka sönder.

Kratern
0

#2 Vi har ett Kylingesläp 1500 kg. Boggie, extra bred, utbytbar inredning (2 stora/4 shettisar), urlastning fram.

Det mesta är bra med det släpet, men jag tycker att det är lite stort och tungt nu när vi sällan har 4 shettisar samtidigt längre. Var oftare förut när vi tävlade mer.

För övrigt också till salu.

VeronicaP
0

Vi har ett Ifor Williams och det är det enda hästsläpet jag vill ha , efter ha köpt detta så är det inget annat som *duger* åt mig *ler*

Ligger kanon på vägen , bra med att man kan välja om man vill lasta med lem eller dörrar, bra med utrymme inutig osv osv