Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1632 ggr
Maretto
0

Bergsåker 7/8

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilka har anmält idag till det insprängda monté loppet på Bergsåker? Hoppas loppet blev av, Maretto är anmäld iallafall. Lägg gärna in startlistan :)

mellanbyns
0

Jag har anmält Garrilina. Hoppas så klart som #0 att loppet blir av! :)

Larozzen
0

har anmält ivrig z. Det blir sista starten för honom i min regi

Larozzen
0

troligen så blir det den sista

matildaakerlund
0

karamellen o fe´rgus e anmäld.

matildaakerlund
0

nån som kan lägga ut listor när dmo kommr :D?

[Mariaaaaaa]
0

Hults Defekt är anmäld.

Maretto
0

Verkar ju som folk har anmält så att loppet blir av :)

equuleus
0

Loppet blir av, så mycket kan jag avslöja :)

Miii4
0

HEJJA BELLA! Åker man så långt så får ni se till att vinna ;)

Pikant
0

#9 Lär nog inte bli nåt lopp för bella :S Hon vurpade nyss med moppen och har skadat sig rätt allvarligt på benet ! Kan inte alla hålla tummarna!?

matildaakerlund
0

#10 nej,vad tråkigt :/ även fast jag rider själv så e det ju ändå otroligt tråkigt :// vad hände ? klart man håller tummarna för att det inte e allvarligt :)

maiijjha
0

Listorna kommer inte förrän imorgon.

mellanbyns
0

Inte på kanal 75 heller?

equuleus
0

#13 nej, eftersom stora travet är snälla å fixar listorna åt oss när det är insprängda så då gör dem listorna i morgon.

[Mariaaaaaa]
0

#10 klart man håller tummarna! Hoppas hon repar sig så hon kan ta sig upp i sadeln och rida! =) Krya på dej bella!!

Pikant
0

#11. Dom fick sladd på moppen så ramlade dom. Hon fick på något sätt moppen över benet. Och det var någon sena som blev skadad. Så som det lät lär hon inte kunna rida på ett tag :/. Ska ringa henne imorgon och höra hur det är! Usch när sånt händer :S :'(

matildaakerlund
0

#16 okej, gud va tråkigt :/ du får skriva här imon hur det gick med henne.

muskot
0

Riktigt tråkigt för Bellas skull! Hade ju fint lopp på Jägers på söndag!

mellanbyns
0

Startlistan

mellanbyns
0

hmm.. ville inte fungera.. men den finns iaf på sptfs hemsida nu

NatthaBlom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bella har fått gipsa benet:'(

Krya på dig Gumms<3

deweycheatumnhowe
0

Lill Snyggen vinner..

Maretto
0

Tack till alla som bryr sig. Jag lever iallafall tyvärr var dom tvugna att gipsa benet ända upp till knät och min kropp ser ut som ett stort skrapsår. Har fortfarande inte sett startlistan, men det är helt uteslutet att jag kommer kunna rida. Vet inte heller om det är värt att åka 80 mil och låta någon annan rida. Jag får helt klart ta mig en funderare när startlistan väl kommer ut.

Rajmon
0

#23 Krya på din Bella!!! Synd att det just ska hända dig=/

amandahandersson
0

#23, krya på dig!

Zeleno
0

#23 Krya på dig Bella!

[Mariaaaaaa]
0

Lill snyggen vinner före Karamellen!

Cashorcredit
0

Bella vinner med brutet ben ;) En tjej som heter Helena vann montè sm med brutet ben för ett par år sedan på citrus II :) Cool

Maretto
0

Jag kommer troligen att starta om jag inte måste på läkarbesök. Gick ju bra att rida med gipsat ben på Jägers igår så vi testar på Bergsåker med :)

matildaakerlund
0

får man rida med gipsat ben ?

Zeleno
0

#30 ja bara man klarar av det så:)

matildaakerlund
0

#31 min pappa, evert (ordförande i bergsåker pnnytravklubb) och hon vi hyr stall med som e me i bergsåkers montéklubb säger att bella INTE kommer få rida för björn backlund (bergsåkers ekipage kontrolant mm.). för hurfår man på sej stövlar/schaps utanpå dress OCH gips ?

bara en fundering från min sida. :)

Cashorcredit
0

#32 Gå in och kolla på bilderna från jägersro så ser du att hon inte har några problem alls att få på sig stövel. Och varför skulle hon inte få rida? Hon kan ju tydligen rida med det eftersom hon vann i helgen!

matildaakerlund
0

#33 jo, men jag har ju inte sett bilder. jag vet INTE varför min pappa evert och hon vi hyr med tror att hon inte kommer få rida. men så tror dom. och jag kan ju säga att backlund e ganska hård. men jag ska inte säga nått, eftersom jag inte vet hur hon red på jägersro. det var bara funderingar.

Maretto
0

Jag har snackat med sptf och jag följer reglementet för jag har en stövel med klack på. Så dom ska inte kunna hindra mig. Det står ju faktiskt inget om att man inte får rida bara för man har gips. Det är ju upp till en själv vad man klara och inte. Är fem mil från Sundsvall nu åkt sen igår. Så loppet ska jag rida, skulle dom hindra mig vet jag inte vad jag gör. För då är det inte rätt, eftersom jag fick rida på Jägers och det var inga problem.

Cashorcredit
0

HEJA BELLA, SE TILL ATT VINNA NU :) Håller tummarna.

_jonna
0

Isabelle och Maretto vann lätt! :D
öppnade första fem på 55!!

grymt vad ni är bra! :D

amandahandersson
0

Grattis! :)

muskot
0

WIHOOOOO :D grattis bella!!!

Cashorcredit
0

JAAAAA hon messa mig nyss och sa det :) GRATTTTTIIIIIIIIIIIS du e bäst

_jonna
0

nytt rekord - 56,8  !

gotlandsruss
0

grattis

SimbaPebbles
0

Grattis!! Hur gick det för Sandra svensson och lillsnyggen ?

muskot
0

#43 3a!

NatthaBlom
0

Bella min gumms du o kingen äger! Monte SM nästa?;)<3<3

Jenniferohlson
0

Grattis! Övriga resultat?

Belindaa
0

Grattis! :D
Nytt rekord till och med, med gips på benet..;) vart ska detta sluta? :D

Maretto
0

Så jäkla stolt över min lilla Maretto 70 mil i transport, mig på ryggen med ett jäkla gips och hårt motsånd. Och ändå gör han det så otroligt lätt och bra. 56,8 oriden :D

Jossaa
0

Grattis som fan bella!

Zeleno
0

grattis:D:D

ozzkan
0

Mest Grattis Bello!

zorken-
0

Grattis!!!!!!!!!!!!:D

MarleneGustafsson
0

som jag skrev, GRAAAAAAAAATTIS :D

Mille
0

Bella, kan du maila mig om sadeln, din personliga sida fungerar inte, jag ahr försökt maila dig där. Min mail är mille3089@hotmail.com

Grattis till vinsten!

[Mariaaaaaa]
0

Huga, var grymt imponerad över att du klarade att rida med gips  :P stort grattis ! han är galet grym maretto !!

anejan69
0

Grymt imponerande! Stort Grattis!!!!

cornelia__
0

J**la vad bra bella och marre STORT GRATTIS JAG SA JU ATT DU SKULLE VINNA:D:D:D:D:D

Maretto
0

Tack så mycket allihop :)

#54 Sadeln är tyvärr redan såld