Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1749 ggr
Rieneke
0

Förlängd Anmälan Lindesberg 16/8

Anmälningstiden är förlängd till på Måndag då vi fått så få anmälningar. I många lopp är det bara 3-4 hästar anmälda, och vi kan bara köra loppen om det är minst 5 hästar i loppet, men man ser ju gärna att det är lite flera med. Som det ser ut just nu kan det bli en halv dag. Det kommer att köras Mix trav och Gubb/Gumm lopp denna dag oxå.

Så snälla sprid det vidare och anmäl nu!! Det går bra att anmäla på telefon till Irén 070-4223124 el e-mail alundegaard@hotmail.com

HallonLilly
0

puttar upp

ryttarn
0

Vilken tid på Måndag går anmälan ut?

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Geminii
0

putt

NatthaBlom
0

Funderar……

Om man anmälde i onsdags på den penninga summan dom ponnierna hade då…. o om dom startat nu under helgen o fått på sig mer pengar vad händer då?

KickanLilja
0

Jag funderar också…

Om man tävlade på E-tuna idag och anmälde till Lindesberg för att
kunna dubbelanmäla, hur blir det då? Kommer hästen att få starta på distansen för sitt nya rekord eller får den stå på den distansen som man anmälde på innan torsdagen?

Om man får starta på sitt gamla rekord, hur blir det då med hästarna som anmäls efter torsdag? Får de också starta på de rekorden de hade på torsdagen eller får dem starta på sina nya rekord?

Lite virrigt, men hoppas ni förstår vad jag menar…

NatthaBlom
0

jag menar precis som #5;)

KickanLilja
0

#6 Gissade på det=) Ska bli spännande att se vad dem svarar…

Geminii
0

putt

Rieneke
0

Anmälningstiden går ut 11/8 09.00. Troligtvis blir det så att om hästen har startat och tjänat några pengar så kommer det nya antalet intjänade pengar gälla, loppen kommer att bli klara imorron, om ni undrar ngt, ring till Irén 070-4223124Tungan ute

NatthaBlom
0

Då var det tur att det gick åt helskotta idag då….

KickanLilja
0

#9 Okey, så tanken med dubbelanmälan var alltså helt fel? Då kanske det fanns dem som inte hade startat på Eskilstuna idag eftersom de då inte kunde dubbelanmäla (något de inte visste när de anmälde till E-tuna)… Jag menar, det finns ju dem som planerar varje start noga för att det ska bli så bra som möjligt.

Är det verkligen rätt att man får förlänga anmälningstiden bara för för några anmälda och att sedan gå ut med hur många anmälda det är i varje lopp? För mig verkar det helt fel…

Jag har själv ingen häst som startade på E-tuna eller är anmäld till Lindesberg, men jag funderar ändå…

NatthaBlom
0

Håller med #11!

Hade Mawerik placerat sig en placering bättre i något av loppen idag hade han inte ens fått startat i proppen vi anmält till på Lindes!

Rieneke
0

#10 Det enda jag vet är att dom skulle diskutera det ikväll. Eftersom våran ordförande har data problem har jag fått lagt in om förlängd anmälan osv…

Rieneke
0

menade # 11

KickanLilja
0

#13 Jag menade absolut ingen kritik till dig, bara undrade lite allmänt sådär:)

Rieneke
0

#15 haha helt ok :P

MarleneGustafsson
0

Jag har anmält, skickat mejl men har inte fått någon bekräftelse.

juliapettersson
0

Putt

marika-J
0

Inga startlistor än?

HallonLilly
0

Ska bli kul att se om det blev några lopp! :D *Hoppashoppashoppas*

HallonLilly
0

Inga listor än?