Ryttare finnes till Monté-SM kat B
De flesta som tänkt anmäla till Monté-SM, kat. B har säkert redan ryttare men om någon ändå skulle behöva ryttare så rider jag gärna.
Van vid olika typer av hästar. Är 1.58 cm lång så kan även rida lite mindre b-ponnyer.
Ni som också kan tänka er att rida, skapa gärna en egen tråd…

Inte för att vara elak, men sånna som anmäler till montéSM vill nog gärna ha ryttare som har visat att dom är riktigt duktiga som är lite kända, som t.e.x Isabelle Orsimo, Jonna Roos o.s.v.. Du är ju helt säkert duktig du med, det säger jag inte att du inte är(!) Men dom flesta vill nog sätte upp nån som har ridit väldigt många lopp elr iaf. nån som de känner till.. (EJ ILLA MENAT)

#1 Tycker att det där var ett totalt onödigt inlägg, även om du inte menade något illa

Du kanske är lite "känd" du med men jag har i.a.f inte hört något om dej (inte heller detta illa menat!)

Saaandberg, dina inlägg ju helt meningslösa och Thessan tar säkert illa upp också.

Jag anser att kemin mellan hästen och ryttaren är mer betydelsefull än om ryttaren är känd, men det är min åsikt.

Vad spelar det för roll om ryttaren är känd eller inte?
#0 kanske rider någon häst mycket bättre än Isabelle Orismo, Jonna Roos eller vem du nu räknade upp Saaandberg, vem vet?
Som #5 skriver, det är kemin mellan hästen och ryttaren som spelar roll! Bara för att någon ryttare är känd betyder det inte att den passar ihop lika bra med alla hästar.

#1 jag skulle tagit mkt illa upp om jag var#0
Om du inte känner henne, tänk om hon kanske e super bra kompis med Jonna o Bella då vill man vell inte bli nedtrampad på det viset!

Jag var ingen känd ryttare när jag var ung, men jag hade ändå en häst som jag tävlade i Monte Sm 2 år i rad, Nemesis N och hon gick som snabbast 1.55 och blev 3:a och 4:a i Monte Sm. Men jag hade knappt tränat den hästen plus att jag inte var så ryttinerad. Så man ska inte säga att man måste vara KÄND för att vara med i Monte sm, ganska onödigt och tråkigt inlägg av sandberg. Det hade jag tagit illa upp om jag var hon Thessan.

Tycker det var ett onödigt inlägg… Även om du nu inte menade något illa….
Jag har ridit hela livet, och det blir inte mitt första montélopp. Men tyvär har inte min häst gått tillräckligt fort för att komma med i SM. Många vill nog ha samma ryttare till loppet och eftersom samma ryttare inte kan rida flera hästar i samma lopp tyckte jag det var värt att skriva ett inlägg.

Tycker det var ett onödigt inlägg…
Även om du nu inte menade något illa….
Jag har ridit hela livet, och det blir inte mitt
första montélopp. Men tyvär har inte min häst gått tillräckligt fort för att komma med i SM.
Många vill nog ha samma ryttare till loppet och
eftersom samma ryttare inte kan rida flera hästar
i samma lopp tyckte jag det var värt att
skriva ett inlägg.

Krånglade, och sedan blev det tydligen dubbelt.. Går inte att ta bort heller..

ja jag menade absolut inte att hon red dåligt :O nejnejnej hon rider säkert jätte bra, men ja menar bara att dom men sm hästar vill nog gärna ha sett ryttaren rida nått innan :O
jag menade bara att det var min åsikt, och om hon tog illa upp var det absolut inte illa menat, förlåt isf!! Det var bara min åsikt, omjag hade haft en sm häst skulle jag göra så iaf menar jag bara:S jag ville inte säga att nån red dåligt och absolut inte såra någon…!!! Och som ni säger så e de ju kemin som stämmer ja de är det, förlåt jag menade inget illa bara uttrykte mej fel, förlåt
#12 Lite onödigt att blanda in mig och Jonna kanske…