Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 930 ggr
Geminii
0

Umåkers Dubbeltrav

Vilka planerar att åka dit? Vilka hästar tar ni med er och vilka proppar ? :)

Belindaa
0

Ska mest troligt dit om jag tar mej dit, i så fall ska Diora kvala, Kat. A :)

thilda-
0

jag tar med mig luddan :D men jag vet inte vart jag ska bo och vart jag ska ha luddan för jag kommer troligt vis upp dagen innan på kvällen :)

ryttarn
0

Vi hade tänkt åka men tyvärr passade inte propparna als så det får bli ett annat år.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

CarolaG
0

Propparna passade tyvärr inte oss heller. Vi kommer inte att starta på fredagen men trol att starta i ett kat.A med Nova och ett kat.B med Xtra på söndagen.

linlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska dit med min ponny, Foxy Red kommer inte ihåg propparna

Geminii
0

Vi kommer nog med Gemini o Ripadals Rosita. Propparna passade oss väldigt bra :)

thilda-
0

Får man tälta på travbanan? ;)

clarro
0

har paratat med min mor och man får nog inte tälta på innerplan direkt men det ska nog finnas någonstans att slå upp ett tält, de finns tillgång till dusch på anläggningen

http://carolineforsner.blogg.se/

clarro
0

För övrigt ska jag starta med Björksta Guten och Born Fighter vilka proppar de blir får jag se efter Gotland =)

http://carolineforsner.blogg.se/

amandahandersson
0

Nej, det blir ingenting för oss. Dåliga proppar för mina hästar.

thilda-
0

#8 okej .. haha fast jag tänkte inte direkt tälta på själva innerplan :P tänkte lite mer på stallbacken om det finns nån gräs plätt som man kan va lite snål och sätta dit ett tält :P

Duffismylife
0

jag tror väl att solos ska ner och det inkluderar mig vet ej om propparna passar men det lär vi väl se

[Mariaaaaaa]
0

just nu passar ingen prop till någon av mina … :/

Belindaa
0

Någon fråm umeå som vet om det kommer att köras kval båda dagarna eller bara en av dagarna om det finns folk som anmäler till kval?
I så fall, ca. vilken tid kommer kvalet/kvalen att köras?

crazycattiz
0

Det blir kval på sondagen :)

thilda-
0

Finns det någon som har en ledig plats i transporten? det har tjärvat sig med min skjuts :(

Belindaa
0

#15 okej, då finns det lite bättre chanser för mej då ;) haha. ca. vilken tid kommer kvalet att gå? :)

crazycattiz
0

Kvalet kommer förmodligen att läggas nån gång mitt under dagen där det behövs längre tid mellan loppen för någon häst som ska ut i två

Belindaa
0

#18 okej…och första start är klockan?

AnnaBrandell
0

Frodo Bagger ska dit och starta i prop 6 på Fredagen!

"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein

emmyhansson
0

Jag ska nog dit

Xlostprophets
0

Jag ska troligtvis dit på Fredagen med Emmy. ^^ och isf blir det nog prop. 7 :3 får se hur det blir med söndagen. X'D