Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 532 ggr
FejnyBejny
0

Tippa Bergsåker 15/8

Någon som är sugen på att tippa till imorgon? ;)

här kommer mina förväntningar från russ loppen.

Lopp 1

nr 5 Karamellen tar hem det här den här gången, bara han håller sig i trav. den som skulle kunna vara ett riktigt hot är nr 2 Jonglös som gick fort senast.

Lopp 3

nr 3 Åkres Reidar gick en bra tid på östersund och stred bra emot Neith på upploppet men fick en galopp där och blev tvåa, han har farter i sig och om han håller sig genom hela loppet är han med där framme. nr 9 Fergus kan gå riktigt riktigt fort, han kan ge reidar en match  och sluta långt fram.

Lopp 4

här är det inget snack om saken, nr 6 Farmens Delta borde ta hem det här, beror helt på vilka farter de är i loppet om hon hinner ta in dem där tilläggen förståss.

Lopp 7

lite svårare lopp att tippa men dem tre jag tror mest på är nr 4 Lilla Du, nr 6 Farmens delta och nr 11 Coco Chanel, blir en upploppsstrid mellan någon av dem.

Lopp 8

Kör sj där men på förhand ser det väldigt lovande ut för både Twist och Ripadals Russeman. om båda håller sig på benen kan de blir en väldigt spännande upploppstrid.

Lopp 12 

väldigt jämt lopp! men jag tror nr 8 Zirkon och nr 9 Muskelknutten tar in sina tillägg och pressar upp tempot i loppet.

KungNilsAke
0

Lopp 1: 5 Karamellen - 3 Alexir - 2 Jonglör

Lopp 2: 9 Nikita II - 7 Torpets Gynna - 5 Glittra III

Lopp 3: 9 Fe´Rgus - 7 Juniflickan - 13 Björksta Trolltrix

Lopp 4: 6 Farmens Delta - 5 Lottie - 3 Karismas Gerti

Lopp 5: 11 Lyran - 3 Rosenhagas Fritz - 14 Blomma

Lopp 6: 1 Jikas Sunita Star - 4 Rasmus B - 6 Hamras Caramba

Lopp 7: 4 Lilla Du - 11 Coco Chanel - 6 Farmens Delta

Lopp 8: 4 Ripadals Russeman - 2 Björksta Trolltrix - 3 Idefixen

Lopp 9: 6 Sörbys Sara - 5 Smedens Mess - 2 Glittra III

Lopp 10: 13 Jikas Sunita Star - 11 Granit II - 14 Emmeros Gnista