Russ hingst till salu
Hej.
Nu ska jag sälja min allra första ponnytravare, för jag inte har tid med han.Fick hem han här om dan av dom som hade lånat han.Han är inte någon riktig nybörjarhäst.
Han heter Piparbo Lukas och han är 10 år,och har ett rekord på 2.03.8 han är hingst så man kan inte låta han få bestämma hur som helst.
Jag har flera bilder på han om ni e intresserad så kan ni få flera.

Tänk allihop finns inte många hingstar kvar efter Manfred så detta e ett litet tips iaf för avel

Skriv lite mer om stam och resultat.
Utställd?
Ska han tävla i trav elr vad vill ni att han ska komma till för ett hem?
Jag är inte intresserad, men för att få mer intressenter.
Han har tjänat 12.050:- tror jag.Han har gått 2.03.6 i volt och 2.04.6 i auto.jag såg att jag hade skrivit fel på första inlägget på tiden det ska vara 2.03.6;)
Han är inte utställd vad jag vet, men de skulle vara roligt om han kom till något ställe att dom stälde ut han.
ja den som köper han får bestämma va dom vill göra med han dom kanske vill kastrera han men det skulle jag inte göra för stammen.han är e Manfred 227 u Tummelisa 3135, han är fux. han är slutmätt till 122
Lägg gärna ut honom på gotlandsruss.ifokus för där finns många avelsintresserade.
snygg häst!!
#4…Nu har jag fixat en ny annons där…
Jag skulle gärna ta han :) har en hingst nu som jag ställer ut ibland, används i avel och tävlar i tarv. :)
Har han varit skadad någon gång och vad ska du ha för han?
hur hög e han? pris?
såg nu han var 122cm