Finaste russ stoet ?
Skulle vilj höra era åsikter kring det finaste russ stoet på travbanan?
själv tycker jag att Piggybank är väldigt fin!

Givetvis tycker jag Troll Twix är finast, även om hon ser ut som en älg…. Hon är ju våran.
I övrigt håller jag med dig om att Piggybank är fin på många sätt, Liten Scilla är oxå ett väldigt fint sto, som sagt, det finns hur många fina ston som helst, men de finaste är ändå alltid ens egna….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#1 Måste hålla med om att de egna alltid är finast. Vackraste hästen på Sundbyholm i söndags var utan tvekan Liten Scilla, blir bara bättre och bättre.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Tkr Luffa Ess e väldigt fin om man inte ska ta sin egna:)

Jag tycker syrrans russ Nokia är finast

Lina Scot tycker jag är otroligt fin.. Men även Thyra Tyrann är en fin och bra häst.
Sen är de Luffa Ess, Varette och Iva Roll, även Hults Chikita, de är jättefina allihopa.

Nattha du är så söt. Tycker oxå Luffa är finast, men Varette och hon är rätt lika så hon räknas oxå till den finaste. Tina har en unik färg som gör den till en klippa.

Jag tkr Bom Bom är väldigt fin, gillar steget väldigt mkt, även när hon joggar tar hon ut otroligt mkt! Även Hults Chikita, Allgunnes Yra, Tina IV, Piggybank, Varette och Gumina ^^..
Av shettisar så är det väl Angel och Luffsan som håller fin klass, även Emmeros Fantasia, Emmeros Diva m.m ^^

Tycker Varette, Tina IV och Hults Chikita ät finas inom russen.
Av shettisarna tycker jag Morning News är så grymt söt och fin:D<3

Eftersom att Gemini inte är ett sto så måste jag säga att Iva Roll är det finast ;)

jag tycker Engdalas Spirello e finast

Diplomstoet Tejas Monita är ett snyggt sto tycker jag!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Värmde bredvid Piggybank igår, en riktig skönhet.
Så fin fux färg, inga skydd på benen (travar klockrent) och simpelt huvudlag. Heja Svante! ;)
Jag Tycker oxå Solos Myria Men Tyvärr Avlivades hon tiigare i år:(
Hon var så snäll:) Hennes halv syrra Solos Mysli är oxå fin men väldigt grov
#17 tejas Monita är oxå väldigt fin får jag hålla med om!
Så som många andra har gjort nu så måste jag oxå säga att mitt Sto allgunnens Åmina är väldigt vacker att titta på, man märker det inte först men tittar man en stund så inser man!
Själv tyckte jag att hon var grymt ful när jag fick henne om jag ska vara ärlig emn nu har jag helt ändrat inställning! Med sin grå/silvriga man och svans och sin ljusa fux färgade päls så tycker jag att hon är helt underbar (bara för att skryta lite extra :P ) (A) hihi

Ängdalas Spirello tycker jag är otroligt fin (dräglar när jag ser en bild på henne..eller nåt;P) men hon har ju inte hunnit starta ännu.
I övrigt tycker jag Jollina Roll är välldigt fin :)

Varette tycker jag är ruskigt fin!
Dar´s Foxtrot och Varette tycker jag är snyggast!
#24 Håller med dig jag;) undrar varför, men jag gillar även Chikita och måste säga att Zabine e en RIKTIG skönhet, hon utstrålar ng extra!

Piggybank!
Stor och rejäl, men ändå läcker!
Att hon dessutom går utan "hjälpmedel" gör inte saken sämre!

Piggybank och Thai Tonic =)
#25 Ja man kan ju undra
Hi hi!
Tack för dina fina ord om Zabine, det värmer!

Så Söt är en av de, hon springer på moln.

Tycker att Chuchundra var riktigt fin, å Zabine såklart!
(om man nu inte får välja sin egen dvs ;)

så söt utan tvekan :)

Tycker att Luffa Ess är läcker. Ett komplett sto enligt mitt tycke, som både springer fort och kan hävda sig på utställning, fick 41p i sommar.

Varre är läcker!

Jag tycker Tindra Lill och Penni är läckra :)

Jag tycker att Hults Chikita är ett riktigt fint sto! Sen finns det ju såklart många andra som är fina: Iva Roll, Varette , Allgunnens Åhellen :) med flera…

Tycker att Bergasflisa är fin (:

om jag får säga vad jag tycker så är det svedens lobelia <33 sedan fins det ju andra grymt fina hästar å =)

Jag tycker Rosalind Ernst är så himla söt, tycker om den där färgen på hästar :) Skulle jag skaffa mig en till ponny så skulle det bli en i den färgen :)

#17 och #20 Tack! Självklart tycker vi att Tejas Monita och hennes dotter Montró är de finaste stona, men alla gillar väl sina egna ponnysar bäst. Att rent opartiskt välja ut den snyggaste är nog omöjligt. Det finns massor med fina hästar och det tror jag alla håller med om. Det är svårt att välja utan att titta på andra egenskaper än utseendet. Jag gillar hästar med humör. Inte elaka, men som vet vad de vill och visar tydligt då de är nöjda med sig själva.

#52 Så klart du tycker!
Hon är ju din och så ska det vara.
Olympia Dar! Vilken utstrålning på en 3-åring!
Tina Iv&Varette
Håller med #54 också! :D

Jubla II tycker jag är finast!

#53, haha, jag hon är mitt lilla CP. :D

Jag tycker att min låne häst Metaxa är jätte fin!!

#60 Håller med!!! Hon är riktigt fin!
Absolut Spice Girl! Har ni sett den lilla ponnyns steg och utstrålning. Hon är helt fantastisk lilla spicean! :)

Polenta är enligt mig riktigt snygg ! (:
Josefinejumpforjoy.blogg.se

tycker att piggybank och lina scot är super fina!

Iva Roll. Annju. Zabine. …..

Ingen som har bild på Piggybank ???

Just ja, Månsaga har jag ju glömt!!
Hon är VÄLLDIGT fin :)

jag tycker så klart vårat guld sto Dhiza är snyggast våran lilla tjej! men annars är det nog liten Scilla men det finns fler snygga ston