Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 937 ggr
Anna_
0

Derbyt 2006, vilka vinner?

Nu när startlistorna kommit upp, vilka vinner?

KAT A.
1. Petros-Kinda
2. Emmeros Gnista
3. Månstorps Hoffa
4. Klöwer Nefele
5. Gransjöns Knutte
6. Ludde II
7. Dynamit II
8. Kajsa Kavat II
9. Ekslätts Sacrifice
10. Månstorps Harmoni
11. Kempe
12. Dee-Dee N.Q.

KAT B.
1. Ernst Ravelli
2. O'den
3. Make My Day
4. Piggybank
5. Mike Tyson
6. Allgunnens Åhellen
7. Trogen
8. Kålmans Pense
9. Tuffing
10. Cleo
11. Tokajer M.L.
12. Tiffy

muskot
0

Tror och hoppas på Dynamit II i kat A, i Kat B blir det väl Tuffing

AnnaLundin
0

Föredömligt, Anna! Att lägga ut startlistorna, så att folk slipper leta reda på dem! :D TOPPEN!

I övrigt så har jag ingen aning, men jag hejar på Gransjöns Knutte… Inte för att han kanske är den som har bäst chans (ingen aning :P), utan bara för att han gått här på hingstbete i sin ungdom… :D

VeronicaP
0

Jag hoppas på Dynamit II o Kat A och i kategori B på Tiffy

_JonnaRoos_
0

Fränt att tuffing fick spår 9, lite mer spännande då:D Jag hoppas att min favorit Hanna vinner xD hehe, håller alla tummar gumman hehe:)

Anna_
0

#2 :D

För övrigt så tror jag Dynamit II eller Ludde II i Kat. A. vinner, i Kat B. håller jag mina tummar för Allgunnens Åhellen och Joanna!

ozzkan
0

Jag tror att Dynamit II eller Ludde II vinner, men Ludde galopperar ju rätt som det är. Piggybank fick ju någurlunda bra spår och vinner nog, men om Ernst Ravelli tar ledningen så blir det spännande. Tuffing är väll annars den bästa hästen men fick ett bakspår.

H-Calvero
0

Håller tummarna för Kevin, Sandra och Ylva:D

Hannna
0

Ville bara påpeka att Ravelli har verkligen ingenting med tätstriden attt göra:P Bara så ingen blir besviken;) Jag tror Tuffing är helt överlägsen, går nog under 1.55 om hon kör hela vägen och inte bara första 800m som i sprintermästaren.:P

Kristina-
0

Om Tuffing kommer loss  snabbt från sitt  bakspår ( 9 ) så vinner han lätt tror jag.

FridaNyberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror Tuffing vinner enkelt. Kör själv O´den, men han har inte en chans. Det är bra om han får pengar i detta gäng ;P!

PromiseMinanMorfeus
0

Jag tror att Tuffing vinner Kat B. Och i Kat A kommer segern stå mellan Ludde II och Dynamit II. Förvånad

vitnos
0

Tuffing vinner nog, desstå hårdare blir det nog om andra platsen-den kan vem som helst ta.

Annelie-
0

Tuffing kommer att vinna! Han har krånglat sig ut från bakspår förut, Kriteriet tex där han från bakspår tog täten efter ca 100 m! Mackan Tyson är säkert med och krigar om andra platsen, men Tuffing tror jag inte att han slår!

Cecilia_
0

Lycka till Nathalie och Dynamit II Visa dom att ni är bästGlad Ludde II kommer nog också ge Nathalie och Dynamit en hård kamp om han sköter sig som han inte alltid gör..Tuffing vinner i kat b sen kommer det bli hårt om resterande platser…

Colt
0

Hoppas på Kevin & Felan och Ylva & CLeo!

Miii4
0

Skulle inte alls förvåna mig om Allgunnens Åhellen tar en toppplacering. Ska bara hålla sig på fötterna. KÖR SÅ DET RYKER JONNA!

Shettisarna tror och hoppas jag på Dynamit =)

[lufsen]
0

kat A tror att månstorps hoffa vinner eller klöwer Nefele och kat B tror jag mack tyson eller tuffing

[lufsen]
0

kat A tror att månstorps hoffa vinner eller klöwer Nefele och kat B tror jag mack tyson eller tuffing

[lufsen]
0

[lufsen]
0

[lufsen]
0

iiirma
0

#17-21 okej ;););)

Jennie_A
0

Heja alla Stockholmsekipage! Jag håller tummarna för att det går bra för Er! En bonus-tumme skickar jag till Kevin också, har du vässat formen lika bra på Nefele som med Danielle? Ja, kör så det ryker vet ja´!

Jessika87
0

Jag håller ju såklart på gotlänningarna…! Kör så de ryker:P

ozzkan
0

Nefele kan nog bli en riktig utmanare till huvud favoriterna, och Kevin har verkligen form i stallet som alla vet.

Mollberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoffa vinner lätt ;)

ozzkan
0

Va tränar han på då?

Bumbi_Lina
0

Jag hoppas att i kat A att dynamit II och Nathalie vinner men det kan bli lite kämpit eftersom hon har Ludde II mot sig så jag hoppas På Ludde II eller Dynamit II jag tror dom kommer käpa väldigt hårt om segern :D Lycka till

Och I Kat B så vinner ju såklart TUFFING och Michelle ni är ju bara bäst LYCKA TILL alla som ska va med :D

Olssons
0

Tror att Gläntas avkommer kommer att strida om Derby segern och den som håller rätt gångart vinner på en tid kanske 2,25-2,20 eller vad tror ni???

Jossaa
0

oj, Helt otroligt sjukt snabbt 20-25 för en fyraåring ! fina ponny det :)

Anna_
0

Nu närmar det sig.

Bara 2 dagar kvar! :)

Kristina-
0

I morgon smäller det !!!!

AnnaLundin
0

VI får väl hoppas att de stackars ekipagen slipper ta på sig flytväst… :/

VeronicaP
0

Ja nu ska vi snart bege oss neråt , men regna kan man ju säga att det har gjort i natt och vi får hoppas att det har regnat färdigt nu i allfall.

Mollberg
0

Om 3 timmar smäller det!

JennyBrunzell
0

DYNAMIT OCH TUFFING VANNNNNN!! Måste påpeka att Ravelli va grym :)

iiirma
0

Har ni hela resultatlistan?