Juventus
Är det någon som har ett russ efter Juventus som går på travet??
Eller kanske till och med Olivia från Lojsta hed.. Skulle va kul å veta vad dom har gått.. Som har samma stam som mitt russ.

Min dotter ska kvala en Juventus avkomma på Valla på lördag. Vi har leasat honom. En riktigt trevlig kille!

Har ridit den snabbaste (?) Juventus-avkomman Lojstas Candle Light rek.2.01. Ägaren till den äger också Lojstas Oliver u.Olivia, gjort lite starter på 2.40-tider och är nu ridhäst.

Är alla efter Juventus fuxar med bläs?
Verkar så på alla jag sett hittills, alla ovannämda iaf ;)

Krusmynta 3983 f. 1998 127cm u. Juli 2247 ue. Ponte 230
Ext
God rastyp, feminin, harmonisk. Rastypiskt huvud, djup bog, stark överlinje, välformat kors. Väl markerade ledgångar, vinklad has, rättställd. Energisk, rörlig skritt. Lätt trav med god mekanik. 2001 8-8-8-8-9=41p
var oxå en Juventus-kopia.
Låg död i boxen dan innan julafton. Hade sparkat sönder sig själv. Hon var dräktig med Rusch 456

#8, sparkat sönder sig själv? 
Klipping har en helbror. Lojstas Oliver rek 2.37,2

Har haft en häst efter Juventus :) Oddny heter hon u. Olga som dessutom är mamma till Olivia!! Har kort på både Oddny och Olivia, letar för fullt efter bilder på Olga, någon som har??
Oddny är född 2000, och fick i sverige med mig som kusk ett rekord på 2.29.8 på två starter! Är numera exporterad till Norge, någon som vet hur det går för henne där? Bild på Oddny
//Mickan

Jag har Lottie e: juventus u: hagar , hon har ett rekord på 2.13,? :)
, men jag vet vilka som äger honom, Mantorpare :) Bifogar en bild på honom när han var med i klubbtävlingen.