Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1088 ggr
JuliaS
0

Säljes: Russvalack, 4 år

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

4-årig russvalack. E. Hadar u. Tomtebos Givanna - Rival G. Brun med vita hår i pannan, 122 cm i mankhöjd. Visad 2007 med 38p. Inkörd tidigt som treåring. Motionskörd regelbundet sista halvåret. Har varit körd en del på travbanan under förra året då han stod uppstallad på Visbytravet. Lätt att lasta vid transport. Har aldrig varit skadad eller halt. Van vid hundar. Är körd i lättare trafik. Snäll och gosig. Fullt frisk. Lätt att hantera och okomplicerad att ha tillsammans med andra hästar. Går nu på bete med tre unghingstar.

Riden i skog och mark men är inte skolad. Vi säljer nu Hamilton då han kommit tillbaka från fodervärden som inte tycker sig ha tid att träna honom tillräckligt. Bilden är nytagen.

Pris: 15.000:-+ moms

Mer info om Hamilton finns på vår hemsida www.stuterigloria.se src="http://gotlandsruss.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> under rubriken Valack. (kommer att uppdateras i veckan)

Välkommen att kontakta Julia på telefon 073-6988391 eller maila till juliasterbrant@hotmail.com

Majjebus
0

Du vill inte leasa ut?

JuliaS
0

Som jag skrivit till dig i tidigare trådar så kan jag visst tänka mig att leasa ut ponnyer. Den seriöse (förälder om man är under 18 år) ringer då så vi kan talas vid. mvh Julia

JuliaS
0

Hamilton är i första hand till salu. Utleasning blir aktuellt om han inte blir såld inom en rimlig tid.

sm_eminent
0

värkligen fin :D

JuliaS
0

putt

feliciamolin
0

kan kanske låna !!!!!!!!!!!

JuliaS
0

Nu är Hamilton såld. Annonsen är alltså inte längre aktuell.