Startlistor Umåker 22-24 aug.
Någon som har tillgång till Kanal 75 eller nåt? :D

Jag vill ha listor! :D

Finns inga listor ännu.

Jag vill också ha listor xD

säger som #1 & 3 vill har listor! ;D

bör finnas listor nu om nån har tillgång till kanal 75 :)

någon som kan kolla om dom har kommit? =)
Här kommer Fredagens listor!
Och Söndagens !

Åh nej, jag blev ensam i kvalet :( surt.

Men å andra sidan var det väntat ;D
åh :( fasen att jag inte fick tag i nån att samåka med :( luddan hade ju världens bästa lopp.. 

det måste väl finnas nån du kan åka med? ;o
#13 jag har skrivit en tråd här som jag har puttat och puttat men inget svar.. och jag har frågat några kompisar som oxå ska upp men tydligen så har ingen plats?
VÄRDELÖST. Undrar vad de tänkte med när de skrev fredagspropparna. Det finns väl bara två hästar som tjänat mer än 29tusen i Norrland, skulle de två ha ett eget lopp på fredagen???
Sen finns inte Karamellen med på söndagen heller fast jag anmälde till prop 10 och 20.
Så jag hoppas det kommer en version 2 på söndagslistorna imorgon.
#10, jag vet att det är fler hästar anmälda till kvalet än som det står på listorna ;-)

FYRA lopp under helgen som körs med bara 4 hästar.
TRÅKIGT var ordet!
Hade det funnits något rekordhandicaplopp som passat hade vi kommit. Men nu fanns inte det. Trist!
Lycka till iaf alla startande! :)

#16 okej, kul ;)
någon fler shettis? :D
Och bara en från Boden som anm..och det på sönd med Margareta och Edgar.
Vi kunde då inte åka för jag jobbar hela helgen så vi väntar tills Bodens heldag helgen därpå :) Lycka till nu Margareta och Edgar på Söndag!

Är det nån med tillgång till kanal 75 som kan lägga ut de nya listorna?

# 20 hille och fritte ska ju starta. Lycka till Gemini och Stina och Hille och Fritte ;D
Jag anmälde inte heller för Pegasus är fortfarande sjuk, har varit sjuk i 3 veckor med hosta och feber inte kul alls inte :/

#22 Taaack!! Kommer verkligen behövas :)
#22 Jo såg att jag missa Hille och Fritte..så två ekipage från Boden. Så lycka nu till bägge två i helgen :)
Här kommer nya söndags listorna. Hoppas jag….
jag vill ha listor ! :)
nån som vet när första start är :p? på fredagen

Första Start fredag 18.30
Söndag 12.00