Åby 17/8

putt… resultat någon? :)
GRATTIS BELLA haha du är överlägsen! Helt sjukt! :)

GRATTIS BELLA!!!!! Ni är oslagbara!!

Lopp 1 vann Maretto. Lopp 2 vann Kapten Lunne Lopp 3 vann Tsara Lopp 4 vann Grim II Lopp 5 vann Sivert Lopp 6 vann Mack Tyson Lopp 7 vann vet ej Lopp 8 vann Dipus Lopp 9 vann Slättans Tinny Lopp 10 vann Tuffs

Grattis kretsen kring Tsara!!!! :D nån som vet tid?

#5 Tsara gick 2.20 tror jag…
#7 Grattis till segern ! Synd att vi inte får se denna kung i monte SM !

någon som har bilder på Ripadals Cindy, lopp 9 på fredagen, och lopp 1 på söndagen :)?

Grattis Bella-Banan!!! PZ O MZ grattar också!

Någon som har bilder på Carrabass? Nummer 6 i lopp 1 =)
Någon som har bild på Erikas sip of Bunna. lopp 2 häst 2? (blå)

Lotta fick du några mer på min prins?

#38 Du har ingen på Cindy ?

jättefina bilder på cindy!! :)

#37 jätte fin bild :)
Har du någon mer bild på Smedens Regent?

Hej! har du någon bild på Rondessa? #lilla 5

Har någon mer bilder på Majestät??
// Cornelia
#7 Ja, Bella varför startar ni inte på Monté-SM, om han går så fort????
Grattis Sandra till de fina prestationerna i helgen med Sivert och Mac Tyson.
hur gick det för samantha och under idag då? :)

#8 & 56 Tycker inte han har så mycket i monté sm att göra :)

Emilia Samantha och Under kom 2:a idag och sänkte sig till 3.00,4 ( tror jag det var) . Samantha fick jättedålig start .
#79 Vad menar du med det? Att han inte kan vinna eller…?? Det är väl en merit bara att ha deltagit samt om han springer på 54 kan han defenitivt placera sig. Monté-SM brukar alltid ha överraskningar samt många galopper. Så om ponnyn bara travar i dessa tider brukar det ge utdelning. Tycker absolut att ni har någonting att göra där. Allt är inte att vinna.
Dessutom är det rätt kul på Mästerskap. Det brukar alltid vara lite extra grejer och så brukar man bli bjuden på god mat och träffa andra trevliga kuskar/ryttare som man annars inte alltid träffar för man tävlar på olika banor eller inte hinner prata med på vanliga tävlingar.
#81 Jodå visst det kanske hade varit roligt att vara med, men jag tycker inte han är såpass bra så han ska vara med i monté sm. Alla har ju olika mål med sitt tävlande….
Kanske om det hade vart närmare att åka och det varit på en annan dag. Hade vi kanske ställt upp för skoj skull. Hoppas på att han har sänkt ännu mer till nästa år och då kan ta en plats i monté sm :)

#Tack så mycket Emilia! Det har varit en kanonhelg för oss på Åby 
Jätte snygga bilder:D Har du någon mer bild på Chivas II? Har du även någon på Halvar röd 4?

Har du någon på Ballerina II svart nr 6
Finfina bilder :D Hade du någon mer på Glans? Blå 7 och ljusbrun 5. På söndagen ^^
jätte fina bilder på dipus .. :D har du mer bilder fredagen lopp 3 , röd 1 och söndagen lopp 8, lila 1 …

Tacik för bilderna på tejas monljus och turbo b :D