Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1096 ggr
amandahandersson
0

Boden 4/9

Insprängt lopp Kat.A!
Grundtid 3.05, Fri handicap, 1140 m Voltstart.

Vilka kommer? :)

amandahandersson
0

Norrskenets Jupiter, rek. 2.37,4 (satt i senaste starten) ska ut.

Blir långt tillägg och dessutom tufft att ta ikapp eftersom det bara är 1140, men alla tidslopp är nog bättre än penninglopp för honom.

linlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ska köra Näsvallens Aldur om jag får för hans tränare. Han har rek. 2.38,1 satt idag på umåker :) de blir nog riktigt tufft men de är bara å köra på ;)

amandahandersson
0

#2, Perfekt! ;) Då kan är ni ju iaf två stycken på lite tillägg så ni har sällskap av varann ;)

StuteriSolo
0

Primula ska starta om jag får vara ledig från jobbet

2.49 i rekord

BodenPerre
0

jag tänker nog anmäla Telia i det loppet :) hon har rekord 2.47,? hon satta de inte senaste starten men nån gång där baki x) hihi

BodenPerre
0

eller jag ska nog inte anmäla då jag ska tävla i Piteå istället och man får ju inte ha halvrad när men ska tävla fri handikap :(

amandahandersson
0

Lite tokigt det där med halvraden, när Boden har egen heldag innan anmälningstiden går ut :/ Men men, hoppas på många startande både på heldagen och insprängda! :) Vi bidrar med en häst till varje tävlingstillfälle ;)

amandahandersson
0

Puttar upp!

På NPTS hemsida står det att om det nu inte blir något officiellt lopp, kommer det bli bygdetrav! :) Så tävling blir det!
Men jag hoppas på att det blir nog anmälda till ett officiellt lopp!

linlan
0

jag kan inte komma då jag nog inte har någon skjuts, så då blir de vitsand istället

suefia
0

jag  ska vara med om jag får ^^

amandahandersson
0

Bodens heldag inställd, så nu vill jag se anmälningar hit!!! Kom igen - visst vill vi tävla!?

sm_eminent
0

Jag ska vara med ;P:D om jag får för kicko ;P

BodenPerre
0

nu vart det enkelt Telia ska anm :) hoppas loppet blir av.. skulle va tråkigt om vi än en gg skulle få ställa in lopp!! :(

jajja glöm inte att anmäla allihoppa :)

suefia
0

Ska definitivt anmäla nu när bodens heldag inte blev av!!!

Belindaa
0

Om mamma går med på det kommer jag :)

**Diora
rek: 3.00,2

**För visst är det ett 1140 lopp? :) då lär jag inte hamna så superlångt bak om några stycken hinner om, vilket jag tror att dom gör :) haha.

BodenPerre
0

#15 brabra kul att det värkar som at loppet blir av :) jippie  :)

glöm inte att anmäla nu bara ;)

Belindaa
0

#16, ifall mamma går med på det då..vilket jag hoppas att hon gör :):):)

Belindaa
0

Jag kommer inte, då jag har läst att hästen måste ha startat minst ett godkännt lopp from. 16 juli eller något sånt, och diora har bara sprungit ett godkänt kval.
tråkigt..

FridaSimonsson
0

Men går inte kval som lopp elr ? nja kanske inte gör de, trist /;

amandahandersson
0

#18, Du kanske kan fråga Christina om du ringer och anmäler så ser du ju? :) Tror att ett kval inte räknas, men är inte helt 100% säker heller!

Belindaa
0

#20 ja, iofs, men har inte fått något klart svar ens av mamma eftersom att vi inte har träffats sen jag sa att det fanns lopp..

amandahandersson
0

Här kommer en preliminär startlista!

Kan nog bli ett mycket jämnt lopp! Hejar såklart på världens bästa Evert och Juppe och hoppas att de tar sin 4:e årsseger!!

Grahn_94
0

Såå kul de blir att starta..Känns som de var ett tag sen nu.hehe Flört

#21 synd Rynkar på näsan

BodenPerre
0

någon som hade tänkt att fota så skulle jag järna vilja att du fotade Telia :)

Grahn_94
0

Jaaa, fota gärna Linhagens Frisbeé också :)

elina-evert
0

Vad kul att loppet blir av, äntligenGlad!!!