Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 1069 ggr
SLennartsson
0

e. Micklas

Tänkte kolla om det finns några avkommor efter honom här?

Berätta gärna om dom i så fall! :)

SLennartsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har Tejas Morian.
*06
e. Micklas
u. Tejas Monela   / ue. Komet
Svart hingst.

Världens goaste och härligaste. Så lätt att handskas med och är otroligt snäll. Han har tömkörts några gånger. Ska köra in honom i höst. Han ska visas nu i sommar. :)

Falubo
0

Glad Har en 2-årig hingst som är svart och superfin å snäll. Han är i fullträning hos Sveriges bästa tränare och kusk.

Kristina-
0

Såg en jättefin avkomma efter Micklas på Solvalla senast. Micklo Nick 3år, en kopia av sin far ! Debuterade på en jättefin tid också !

NatthaBlom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp Micklo e en jätte fin hingst som har ärvt gener ända från Neptun, men är ju självklart en "mini micklas"

det lilla jag kunde märka när jag ställde ut han är att han vill att det ska gå fort o det där med o springa e roligt, sen gick jag ta lite blåmärken på armarna menmen han var vell hungrig då xD

MICKLO NICK--------->

amandahandersson
0

Btw så är Micklas en av de lätt snyggaste russhingstarna! :)

carsbo
0

vem är komet efter?

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Kristina-
0

#6 Komet var efter Rajman och undan Gisela ue Gullding !

divansson
0

#5  Håller verkligen med!  Han är jättesnygg  :)

Erja
0

Vi har ganska många avkommor e. Micklas. Äldste är ju Micklo Nick (jag äger hälften av honnom). Sen har vi 2-åring sto som fått 40 p i premiering, hon är fin och samarbetsvillig tjej. Vi har också två 1-åringar och två årsfölungar.

Micklo har alltid varit ledare och han har stor ego. Jag tycker om Micklas avkommor att dom har visst temperament men sammatidigt dom är samarbetsvilliga - inga motvilliga och så'nt. Och dom är snygga också Glad