Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: om-sajten
Läst 519 ggr
AnnaLundin
0

VAD vill NI läsa om?

Jag gnuggar mina små grå och funderar på VAD som skulle kunna vara intressant att läsa om!

Skriv önskemål här så ska jag försöka klämma fram artiklar om ämnet ifråga!
Några till utrustningsartiklar är planerade och några om träning med pulsmätare.

Är det någon HÄR som skulle kunna tänka sig att hjälpa till att skriva kunskapsrelaterade och/eller på annat sätt intressanta artiklar hit? Hör av Dig i så fall! hippoteket@hotmail.com

AnnaLundin
0
giffan
0

Jag skulle gärna läsa om hur man hittar en bra häst/ponny. Hur mkt spelar exteriören in och hur mkt är det tävlings instinkten som styr om det kan bli en bra tävlings häst.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

AnnaLundin
0

OJ! Jo, jag håller med om att det vore jätteintressant att få veta mer om det! Fast jag själv har inte de kunskaperna. Är det någon som har förslag på lämplig gästskrivent som skulle kunna ge tips i detta ämne? Eller ska vi helt enkelt låta några stycken framgångsrika kuskar/tränare/uppfödare ge sin syn på saken? Vad tycker NI?

Och för att slippa diskussioner om huruvida den eller den verkligen ÄR lämplig, så vill jag gärna att ni skickar Era förslag till mig via hippoteket@hotmail.com eller via PM här på iFokus, så avgör jag vilka som verkar kunna göra bra ifrån sig!

kacka
0

Tips om länkar  med utrustning? Eller räknas det som reklam??

Men träningstips skulle väl vara bra!?

kacka
0

Sedan infosida… vad  man ska tänka på inför första start. Alltså allt från krav på ponnyn, kusken, papper, utrustning osv…

AnnaLundin
0
iiirma
0

Jag skulle gärna vilja läsa om olika sätt att sko hästarna på, och varför man skor som man gör och olika skosorter.

AnnaLundin
0

#8 BRA tips!

Lite om det är planerat, vi får se hur djupgående det blir… Det kommer mer efterhand

jullan
0

Balansering av ponny!

jullan
0

Tränings tips!!

jullan
0

Strechövningar,massage

AnnaLundin
0

#10, #11, #12 -> KOMMER! :D