Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: om-sajten
Läst 669 ggr
AnnaLundin
0

SPRID info om ponnytrav ifokus!

Ponnytrav iFokus är en ganska ny sajt och för att det ska bli så bra som möjligt krävs att så många som möjligt av landets kuskar, tränare och klubbar hittar hit!

VI erbjuder alla tänkbara möjligeter för klubbar att snabbt få ut information till ett stort antal ponnytravintresserade! (t.ex proppändringar mm)

Och varför inte skriva hit när resultaten från tävlingarna är klara? Lägg ut resultaten direkt här (nerskrivet eller i bifogad fil) eller lägg en länk till klubbens webplats när resultaten finns på plats där!

Utnyttja sajtens dagbok till att föra träningsdagbok i bloggform!

Så SPRID information om att denna sajt FINNS, tipsa alla dina kompisar, klubbkamrater, medtävlare, hästägare och alla andra du kan komma på! :D

AnnaLundin
0

EN banner kommer komma, men jag vet inte när…

Det är självklart tillåtet att lägga ut länkar på alla tänkbara sajter på nätet!

Asagard
0

Har redan skrivit till webmastern för GRTK (Gotlands russtravklubb) för länge sedan, så där ligger länken ute redan! Bra va? Skrattande

AnnaLundin
0

KANON!

Länken finns ute på flera klubbars sidor, men MER behövs. Tipsa era vänner osv!

Det är ju VI tillsammans som avgör hur bra den här sajten kommer bli!

StallBakhet
0

Sen någon dag tillbaka så ligger länken på ett antal ställen på DPK (Dala Ponnytrav Klubb) hemsida.

Jag påtalar den här sidan för alla som vill lyssna.

AmmiG
0

Lägger upp en länk till ponnytrav.ifokus när jag uppdaterar hemsidan nästa gång.

Sedan kan man ju fundera på om Shettlandsponny och Politik blivit permanenta "nyheter"…det har kommit flera siter efter dom, som borde fått uppmärksammas under "Nyheter" på iFokus ingångssida.

Mvh /Ammi

Cecilia_
0

Nästa gång jag är in på vår hemsida lägger jag ut en länk på denna, ska försöka sprida den så mycket jag kan..

AnnaLundin
0

#5 Haha, jag ska påminna de ansvariga om detta! :P Det har jag missat!

AmmiG
0

#7 Gör det. Ett annat sätt att göra PR för iFokus och ponnytrav.ifokus, är att lägga någon av dom som startsida. Väljer man iFokus - då får alla siter här inne glädje av "träffarna" hos sökmotorerna, väljer man ponnytrav iFokus - då blir det i första hand den siten söm får "träffarna".

LinneaG
0

Visste inte att denna sida fanns, såg något om den på ridsport.ifokus.

AnnaLundin
0