Tippa solänget 6/9
lopp 1
ASKÖ TIGER
lopp 2
IDEFIXEN
lopp 3
SIMON E
lopp 4
JUNIFLICKAN
lopp 5
MY DREAM
lopp 6
BÄCKDALENS MONZUN
lopp 7
OSKAR J
lopp 8
FIFFILURA
lopp 9
HÄR VINNER BÄCKDALENS ATLAS
EMMEROS GNISTA OCH JIKAS SUNITA STAR FÅR KÄMPA OM ANDRAPLATSEN
lopp 10
ASKÖ TESLA OCH BÄCKDALENS POMMAC FÅR KÄMPA OM FÖRSTA PLATSEN
lopp 11
MUSKELKNUTTEN
lopp 12
FE`RGUS
LYCKA TILL ALLIHOPA!

Dax för tippning nu då!!! Lopp1: Förgätmigej ser ut att ha en bra chans, har putsat rekordet i senaste starten! Berta II får bli min outsider! Lopp2: Om Idefixen står på benen tar han gallant detta lopp, om inte Gör Iva roll det. Lopp3: Foxy red tågade på bra sist och jag förväntar mig att hon även gör det denna gång! Lopp4: Här står det mellan Juniflickan & Kålmans Primavara. Lopp5: Ett någorlunda jämt lopp med fina hästar på tillägg! Lilleman klöver tar nog ledningen för att sedan följas upp av bakhästarna, jag tror även denna gång på Förgätmigej Lopp6: Simon E och Bäckdalens Clarissa kommer faijtas om segern! Lopp7: Kålmans Primavara är den enda som håller sig vid sitt rekord! Pärloito som jag kör själv kan vara en Outsider, han har vilat sig i form och står han på benen är han farlig! Lopp8: Säby´s Ludmila har varit ifrån länge och träningen tycks rapporteras bra! Även denna gång nämner jag min egen! Penni tycks ha hittat formen riktigt bra nu på slutet! Outsider Frodo Bagger, Han litar jag inte ett dugg på ;) Lopp9: Solklar seger för Bäckdalens Atlas Lopp10: Om Rosengårdens Ninja står på benen ändå in i mål så tror jag starkt på det ekipaget! Lopp11: Många unga orutinerade hästar ute i detta lopp, främst på startvolten. Det står mellan Penni och Ripadals Valle. Lopp12: Det är svårt att ta ut en vinnare såhär på förhand men jag hoppas att man får se Iva roll defilera förbi de främre hästarna
Putt!! Jag lägger in min tippning ikväll ;)
Lopp 1:
Förgätmigej har ju putsat rekordet i sin senaste start så hon kan ha en seger chans.. Min outsider är Rosengårds ninja om hon hinner ikapp!
**Lopp 2:
**Iva roll!
**Lopp 3:
**Foxy red har gått bra i sina starter och min outsider i detta lopp blir nog Vävsla ginny!
Lopp 4:
Björksta trolltrix har hittils gått fortare än de andra i loppet och han ha seger chans om han inte galopperar bort sig.. men Outsidern blir Fe'rgus!
Lopp 5:
My dream är klart snabbaste ponnyn i loppet och lär nog kamma hem segern där. Outsider Förgätmigej!
**Lopp 6:
**Solos unika primula ligger rätt så bra till och har gått riktigt bra denna säsong.. och hon kan nog knipa första platsen om inte min outsider Bäckdalens Monzum hinner ikapp!
Lopp 7:
Om Pärloito har lämnat galoppskorna hemma och travar på så kan han slåss om de första platserna min outsider i detta lopp är Kålmans primavara!
Lopp 8:
Här startar jag själv!
**Lopp 9:
**hehe ja, här är ju Bäckdalens Atlas som spik :P men outsider är Tristan! men Emmeros Gnista kan göra en skräll!
Lopp 10:
Solos Unika primula står rätt så bra till men outsidern är Lines håkan!
**Lopp 11:
**här är Penni min stora favorit.. hon har sprungit på riktigt bra nu i senaster starterna och visat sina framfötter riktigt ordentligt!
Outsider i detta lopp är Ripadals valle!
**Lopp 12:
**Iva roll!! och outsidern Karamellen!

putt
Lopp 1:
Här tror jag att Askö Tiger tidigt tar hand om loppet
och vinner ganska ohotad om inte förgätmigej visar
sig på samma humör som sist.
Lopp 2:
Idefixen var inte alls på bästa humöret de senaste starterna.
har laddat batterierna men fåt tufft motstånd, slåss nog mot karamellen
och iva roll.
Lopp 3:
Jikas Sunniva Star står bra på start, får man upp farten på denna dam
kan hon bli tuff att knäcka.
men jag tror att Vävsla Ginny hinner ikapp och likaså foxy red.
Lopp 4:
Juniflickan har gått bra på slutet, men har alltid nära till galopp,
här tror jag att Kålmans Primavara och fergus slåss om segern och tredje platsen
slåss Björksta Trolltrix och Juniflickan om.
Lopp 5:
My dream och Förgätmigej är de två främsta!
Lopp 6:
Bäckdalens Monzun står en bit bakom men är ruskigt snabb.
hinner han ikapp blir han svår att slå.
Lopp 7:
Äntligen får vi se Pärloito på banan igen och han har tränat grymt bra,
jag tror att han blir svårslagen bara Cattiz kan vara kall och låta han sköta jobbet!
Lopp 8:
Supersuggan Penni är i topp form, men likaså Frodo Bagger som dock står långt bak, men tror att han kan hålla farten uppe hela vägen och han har tränat grymt bra.
Säby's Ludmila kan vara en skräll här.
Lopp 9:
Här vinner Bäckdalens Atlas.
Tätt följd av Tristan och Emmeros Gnista!
Lopp 10 :
Bäckdalens Pommac vinner före Solos Unika Primula.
Lopp 11:
Här vinner Penni.
Lopp 12:
Montéloppen är alltid väldigt öppna, tror att det står emellan
Iva roll, Björksta Trolltrix och Fe´rgus.

HAHA naaew! tack linnea (A)