Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 878 ggr
marika-J
0

Tippa Gävle 7:e?

Hej!

någon/några här som vill tippa Gävles tävlingsdag?

/marika

divansson
0

Jag ger mig på ett försök..  _Vill bara tillägga att jag är USEL på tippingar    :P
_

Lopp 1: Trollminn - Johannesbergs Neon - Lovöns Dracula
Lopp 2: Cikoria - Johannesb. Lovejoy - Rosenbergs Harmoni
Lopp 3. står över tippningar :P
Lopp 4: R… Jacala - Fyrklöverns Corall - Emmeros Henny
Lopp 5: Micklo Nick - Zeebson - Furuviks Henning
Lopp 6: Twix - Skärgårdens Glans - Joline Jade
Lopp 7: Zeb Macahan - Breckan - Fyrklöverns Corall
Lopp 8: står över tippningar :P
Lopp 9: Goofy - Tuffa Tider - Mermax
Lopp 10: Plomona ll - Bergas Flisa - Lilla Du
Lopp 11: Mima's Raksha - Russe - Månsaga

marika-J
0

#1 haha det var ju lopp 3 jag ville veta jue :P

Stallmima
0

#1 Nu har du väl blandat ihop två namn  på lopp 11  Skrattande

divansson
0

#3 ojoj!  Skäms menade såklart Mima's Renegade i lopp 11!  Läste på fel ställe xD

#2 haha okej, men jag ska va med där själv så jag vill inte vara egoistisk och tippa ;P

Tusen
0

Heja Liten Scilla!!!Glad Det här ser bra ut.

Ringsko
0

Mina tips

Lopp1= 1-5-6

Lopp2 =6-5-7

Lopp3 =1-3-9

Lopp4 =3-7-6

Lopp5 =1-4-5

Lopp6 =2-5-6

Lopp7 =5-1-6

Lopp8 =1-10-8

Lopp9 =1-3-5

Lopp10 =6-3-4

Lopp11 =10-5-13

carsbo
0

jaha här va tråden XP

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

carsbo
0

ok ja drar en kortis XP

1:5

2: kör sj

3: 3,9

4:7

5:1

6:2

7:3

8:8

9:1

10:1,3

11:10

=P

Dolores
0

Lopp 1: 1-5-6

Lopp 2: 6-4-2

Lopp 3: 3-4-5

Lopp 4: 7-2-4

Lopp 5: 1-4-5

Lopp 6: 2-5-6

Lopp 7: 1-3-5

Lopp 8: 6-8-4

Lopp 9: 1-3-5

Lopp 10: 1-2-3

Lopp 11: 10-5-8

Lycka till alla!!

divansson
0

*skrattar*  haha, va otippad man va ^^  haha, inte för ja bryr mig heller ;)

Vahetere ja skulle fråga, får man programen hemskickade, eller? Och boxlistor, finns de där?

Frågar i denna tråd, för de går jättesegt att öppna den andra för mig xP   Jag hoppas det inte gör något! :)

[Ponny]
0

Se information i proppen.

Program delas ut på tävlingsdagen.

för information se : www.freewebs.com/gptk

Allt finns där.

carsbo
0

kan inte du oxå tippa marika?=)

marika-J
0

#12, haha har aldrig tippat förr, men nån gång skall väl vara den första.

Lopp 1

I dagens första lopp tar Franciska Theresa hand om ledningen och håller den från start till mål. Bakhästarna kommer mot slutet där Johannesbergs neon och Månstorps harmoni tar sista pallplatserna.

1-6-5

Lopp 2

Ännu ett shettislopp som på förhand ser väldigt jämt ut. Här tror jag Conrad II tar hand om ledningen, tätt följd av Johannesbergs Lovejoy. Hästarna med 20m tillägg kommer knapra in på täthästarna men får bekänna färg för att ta hem det här.

6-5-1

Lopp 3

Tippar jag inte för jag kör i det själv.

Lopp 4

Även detta ett väldigt jämt shettislopp där jag tror Emmeros Henny har det där lilla extra, hon vinner före Rosenbergs merci och Fyrklöverns corall.

7-4-6

Lopp 5

Dagens andra russlopp kommer det bli en redan på förhand klar favoritseger. Micklo Nick såg väldigt fin ut på solvalla senast och förväntas vinna detta lopp enkelt före en stor klunga där Marianne och Montecillo går segrande ur striden.

1-2-3

Lopp 6

Twix tar snabbt in sina tillägg och tar hand om ledningen. Han kommer in i ensam majestät före Skärgårdens glans och Månstorps Evita.

2-3-5

Lopp 7

Här ser det ut om om Ascot II fick det passande numret 1, för det är på den platsen jag tror han kommer i mål på. Bakom honom ser det jämt ut, men jag tror Zeb Macahan och Fyrklöverns corall drar det näst respektive tredje längsta stråna i detta lopp.

1-6-3

Lopp 8

Dagens "snabblopp" för russ ser på pappret väldigt spännande ut, många duktiga hästar som i år gått fina tider. Med tanke på distansen har bakästarna fördel, men snbbast tror jag endå att Ripadals Russeman går och vinner detta lopp om han håller sig i rätt gångart vill säga. Bakom honom är det mer svårtippat, men Winst tar andraplatsen före Twist.

2-8-6

Lopp 9

Tuffa tider är hittils obesegrad när Natalie tar över tömmarna, men trots en ny kusk tror jag att hon fortsätter att vara obesegrad, även om hon blir hårt uppvaktad av både Rosenbergs haodino och Duracell av friheten.

1-3-8

Lopp 10

Hults Pikatcho och Plomona II går ut stenhårt från start, men får snart sällskap av Hults Domenick och senare även Bergas Flisa. Hults Domenick kommer ta hem det här loppet före Bergas flisa och Plomona II.

3-6-2

Lopp 11

Dags för dagens sista lopp som denna dag är ett russlopp. Mima´s Renegade har gått två jäma och fina tider i hennes två enda starter, hon kommer ta ledningen i detta lopp och hålla den in i mål. Men Bonjoda kommer med två raka segrar på två starter och vill nog inte spräcka den raden i första hand, men pga tillägg kommer hon kämpa sig till en andraplats bara huvet från Mima´s Renegade och bakom dessa två hästar kommer tappra Så charmig jsa in på en tredjeplats.

5-10-13

så.. nu har jag tippat lite, är inte så bra på det men jag tycker endå att det är kul att läsa tippningar på hur andra tänker osv. :)

juliapettersson
0

#13, duktig ju Marika! :)