Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1148 ggr
[mamma]
0

Foto-mike på Gävle 7/9

Foto-Mike kommer att filma loppen på Gävle imorgon 7/9, och lägga ut dom på Webben.

divansson
0

Tycker det är Jättekul och Bra att de är så! :D  Dels för de som inte är där och kan se, utan sen är det kul för oss som är med där att kunna se loppen senare igen :)

Toppen!

marika-J
0

Precis! tkr också att det är toppen! När de filmade från Lindesberg kunde jag ju se varför han galopperade i ledningen, som för mig var väldigt märkligt, visade sig vara precis vid en högtalare..  Hoppas att de fortsätter med det för jag tycker att det är ett lyft för ponnytravet.

Boode
0

vart hittar man filmerna? länka någon

giffan
0

Här Kan du se loppen, men de sänds tydligen inte live… man kan först se dem senare.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

fidde-blge
0

I dag kör vi inte live, vi kommer istället att lägga ut filmerna efter loppen.

Boode
0

kollade just på lopp3, vann solos harry boy? såg väldigt jämt ut

MarleneGustafsson
0

Säger det samma som #6.. vem vann??

Måste då säga att det var en hemskt tråkigt speaker, ingen action alls. Finns de nå roligare än att se ett ponnylopp där speakern refererar så de låter otroligt spännande? Ska väl egentligen inte säga så mkt, jag skulle inte klarar de bättre själv men ändå.

Geminii
0

#6 jag tyckte de såg ut som att han vann iaf ;)

Cashorcredit
0

#7 Marlene, har du fel på synen? haha han vann ju med hela halsen :) På lördag ses viiiiiiiiiiiiiiiii förresten! hohoh

MarleneGustafsson
0

haha jenny jag är trött de är därför.. see yaaa

CarinaO
0

Någon som har några resultat därifrån?

marika-J
0

Tkr det var mkt bättre filmat idag, än på valla senast.. kanonbra ju att man nu när man kommit hem kan titta på loppet, funderade vad som hände i sista sväng, men såg nu med hjälp av filmen att han trampade snett och galopperade därför..

fidde-blge
0

Nu ligger alla ponnylopp fån Gävle uppe i lopparkivet.

EmiliaLeo
0

höhö vad kul att se loppen efter! Zeebson ba *lubbalubba*

#11 Har bara resultat från lopp 5;

1. Zeebson 2.14,0*
2. Jolly Jojo 2.16,2g
3. Montecillo 2.18,1
4. Melizza Z. 2.19,2g
5. Aterix 2.19,2
0. Furuviks Henning 2.19,3
d. Micklo Nick _som 2a  i mål
_d. Marianne

Make My Day vann sitt lopp också!

vasiria
0

någon som har resultat från lopp 11?

myhedberg
0

15# bara att kruton kom femma & svedens lobelia sexa inge mera.

divansson
0

#6 aa, Harry vann  :D

va hårt hela vägen, harry sprang å bröt ut utav fasiken hela vägen. i andra loppet hade jag världens segerchans men han bröt så mycket att de gick helt enkelt inte att köra tillslut.. :( Sista biten fick ja dra med båda händerna i vänstertömmen nästan. Därför hatar jag när han har sånna dagar, han bryter för att han är tokig, knäpp, fjantig. suuck.. men de gick ju vägen första loppet.. :)

Polenta
0

Resultat lopp 8 ? :P

divansson
0

vill också se resultatet från lopp 8?  :P

Trav_
0

resultat lopp 10?

NatthaBlom
0

Säger som Camilla det var stenhårt men jag kände att hon fick dit nosen först över linjen… lite surt men trav e trav:P

divansson
0

#21 Jag trodde faktist du vann där.  jag låg efter in på upploppet, typ en längd, men de va sista meterna som han tog nåra snabba steg, annars hade du vunnit.  Ganska fränt, upploppsstrid eller va man vill kalla det, mellan de två enda rättvikshästarna som va där ;)  haha..

NatthaBlom
0

haha ja dött lopp mellan oss hade ju varit ganska fränt;) du skulle ha bromsat;) haha

divansson
0

haha, ja ;)