Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1034 ggr
iiirma
0

Hultare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon mer än jag på den här sidan som äger en "Hults …" ponny? Jag har 3åriga valacken Hults Plexus e Bond ^^

Bifoga gärna en bild på den i sånna fall! :D

[cancan]
0

Jag har ägt en… Hults Pirita… Men lämnade henne i inbyte när jag köpte Drömprinsen…

EllaMarine
0

Ååh .. ! När jag såg annonsen om att Plexus var till salu på Stuteri Hults hemsida var jag såå sugen på att köpa honom, han är så fin .. FlörtSkrattande

Oj, kanske ska säga att jag tyvärr inte äger en "Hultare" .. Ledsen

iiirma
0

#1 Har sett pirita på eran hemsida, hon är verkligen jättefin!

Universum
0

Hej Jag äger hults admir. De är ju nästan som bröder facktiskt.Skrattande

RussPower
0

En jag känner har en som heter Hults Lámir(2.04) och en som heter Hults Emir(1.56), och Hults Pomir(1.53)

iiirma
0

#4 Ohh! Är det du! Vad kul! Det var faktiskt admir vi främst åkte för att titta på faktikst, men det blev plexus! så admir har jag kelat med lite ;) Han har ju gått snabbare än plexus! var han lätt att köra in?

iiirma
0

#5 De var med i norska elitracet va? Har för mej att björnskiöld (uppfödaren) sa det och att en av dem vann?

Universum
0

Ja admir var inga problem med att köra in. Det bästa med honom är att han har aldrig slagit eller visat att han ska slå, utan han har mer varit lite trög och har väl vänt någon gång men några riktiga dumheter håller han inte på med den enda nackdelen med honom i början och nästan fram till nu var att han var lite munvek. hur kom det sig att ni köpte plexus istllet för admir ?? lite nyfikenGlad

iiirma
0

Jaha, okej :) Plexus var lite svårare att köra in då.. :P Han stegrade sig väldigt mycket, men nu när jag kör bråkar han aldrig!

ja, stammen var ju i princip likadan, så vi tog plexus för att vi tyckte han var snyggare ;) Han bestämde också och var störst. De trodde inte han skulle växa över iaf.. i feb tror jag vi mätte honom till 126,5 cm. hur hög är admir?

Universum
0

Oj Admir var inte stor han var 119cm när han blåste upp sig och med brodd så han var 118cm bara och detta var han i mars men nu är han väl runt 120cm. Jo jag tyckte att plexus hade en häftig färg och jag var inne på att ringa flera gånger på honom Cool men hur är plexus att träna?

iiirma
0

han har inte fattat riktigt än att man ska kämpa ;) men han utvecklas och han är supersnäll att köra! amdir då?

Universum
0

Så är det med admir oxå. Admir har även haft en växtperiod så han har varit så trög och tråkig men nu verkar det som att han är på gång igen.

Universum
0

Här är ett kort på Admir från romme

iiirma
0

Så fin han är! :)

..och här är en bild på plexus från örebro

Universum
0

Dom har samma stil facktisktSkrattande Fast det syns att plexus är större än admir. hur är plexus på banan springer han som han ska eller hittar han på lite hyss? Admir vet näligen exakt vart utgången är på alla banor och när vi kommer dit blir han som en liten mackaron. han har blitt mycket bättre nu då.Cool

iiirma
0

Han har inga hyss för sej, men jag körde bara 1140 med honom i början, så när jag sen skulle köra 1640 stannade han när han kom förbi målet första gången :/ men det gör han knappt alls längre :)

Universum
0

Det kan jag tänka mig sådant lär dom sig väldigt fortCool

iiirma
0

upp! :) några mer "hultare" som kommit hit?

Cherriese
0

Får väl också va med då.. Är stolt ägare till Hults Chikita o sen tränar jag lilla Hults Bonilla också!! Biforgar en bild på Chikita, bilden är från monté sm med maija lähdekorpi i sadeln..

RussPower
0

Hults Emir har tagit nytt rekord här i norge på 1.54!

Hanne
0

Min förra tävlingspartner Hults Bonito, som ännu är i familjens ägo.Körs nu av duktiga Jenny Malmqvist.

Wellow
0

Jag körde en Hultare för sisodär..nästan 3 år sedan.. Hults Timona..men hon var tvungen att avlivas 23/4-04..vet ej varför men hon hade ont i hela kroppen..så det var bäst för hennes egna bästa att få sluta sina dagar.

iiirma
0

#Vad tråkigt :( Har du ngn bild på henne?