Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 746 ggr
hermitage
0

startlista tingsryd 21 september

Tyfon
0

usch Tyfoon måste sänka om han skall ha en chans ju

joooossan
0

#1 Välkommen till klubben! ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

hermitage
0

orra medRynkar på näsan hon har inte en chans

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Miii4
0

Är det fel att sänka då? Hellre ett ärligt försök att vinna än att sitta och fega.

Tyfon
0

nä mia men vet inte om han kan sänka så mkt mer

Miii4
0

gör ett försök då? :P

russingar
0

Go for it Erika & Hults Bonilla………Foten i munnen

Tyfon
0

får väl göra det Mia det skulle vara kul å få honom under 1,50 innan detta året e slut

joooossan
0

#4 Verkligen inte om du tänkte på mig ! Tycker det är skittrist men alla som allvarligt talat skrittar in i mål.. :)

Tusen
0

Lycka till alla Vikingar!! Från oss i Vickelby.

Miii4
0

Haha nej #9 Jag menade i allämnhet faktiskt =)

bakelse
0

#9 Hur många har du sett skritta i mål i år? Jag har inte sett någon på alla de travbanor jag besökt. Enda jag sett är de som lett "med hela upploppet" och då inte kört för fullt, men varför köra sk…. ur hästen om den gör en sådan topprestation? Samma sak med en varmblodstravare, inte sitter dom och driver allt vad det går om segern är klar.

ganador
0

#12 bra skrivet

joooossan
0

#12 Jag menade inte att dra folk i näsan (; Vad jag försökte få fram var att det är roligare att kämpa för att vinna för vi som känner att det blir svårt att komma bra till i loppen.. Och ja, haha, jag har faktiskt sett en häst som faktiskt bröt av till skritt vid mållinjen, var aknske inte riktigt vad kusken tänkt sig men sakta blev det och själklart förstår jag att man kör taktiskt.. Jag menade som sagt inte att dra folk i näsan, försökte som sagt, bara få fram att vi skulle kämpa. Men kanske inte riktigt formulerade mig rätt ;)