Skellefteå 21 september
Nån som ska dit? :)
Häst, rek, pengar och prop! :)
Som det ser ut nu så kommer Zolero (äntligen!!!!!!!) till start! :)
Han har gått 2.15,4 och sprungit in 2.975:-, och ska ut i högst 5.000:- proppen samt kanske montéloppet :)

Pegasus ska inte starta för han har varit sjuk i över en månad och är inte alls i någon from just nu så säsongen är slut för hans del :/

Diora ska ut!
men har inte kollat vilken prop ännu :)
måste ju starta, hemmabana och allting ju :)

Vi anmäler väl vårat gäng, har inte kollat proppar.

Jag ska anmäla Foxy Red. Hon har 4 800kr och rek 2.39,5
ska ut i 2 proppar tror att de var högst 6.000 och högst 9.000 eller va det var för nå :)
Luddan kommer kanske om vi har nån att samåka med :)
Isidor kommer till 2.05 proppen

Såg nu att det inte fanns några superproppar för mej, men kommer att anmäla ändå.
Massor av positiva formbesked från Bodenponnyerna idag på klubbisen som var här! Så nu blir bodensarna farliga nästa vecka, haha ;)
Glöm inte anmälan imorgon! :D

#9 såg det..;)
Och precis, glöm INTE anmälan imorgon! :D

#2 Det lät inte bra alls, hoppas verkligen att han repar sig snart så han blir frisk igen :) Så får ni komma igen nästa år :)

Just det ja. Glömde vilken propp :)
Blir bara ett lopp för min del, max. 6000:-
Eftersom att bland annat Foxy Red kommer att anmälas till samma propp så är det ju som det är, men satsar på en okej tid istället :)
Sätt gärna in startlistor när de kommer! :D
Luddan kommer ej…
Ingen som har nå startlistor??
Kicki (mamma) håller på med programet nu
så startlistorna kommer nog ut snart :)

Sugna……
Jag har en startlista:)))
//Mamma till #17
Jag kommer att lägga ut en pdf-fil med hela programmet. Första start är kl 12,
Helnice lopp för Zolero! :) Går han som han gjorde i söndags så har kommer det gå undan hoppas jag! :) Ingenting blir ju sämre av att Skellefteå är hans favoritbana, hehe.

Tippa ? ; )

Mitt lopp blev då bättre än väntat, får hoppas att Diora går bättre än förra gången. Men vi har gjort lite utrustingskorrigering, så jag hoppas att det funkar :)

någon som vill tippa? :)

vi fick oxå ett ganska bra lopp och det andra var vell sådär. :D