Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2214 ggr
HallonLilly
0

Sartlistor Solvalla?

Vet att det är en aning tidigt, men när listorna kommer kan ni väl lägga in dom här?Skrattande

NatthaBlom
0

PUTT

Prosit
0

putt

ErikaSchieber
0

putt…

marika-J
0

Hm.. inga listor än? de borde väl komma nu.

divansson
0

kan inte vänta meeer  xP

Prosit
0

vill se!!! :D

divansson
0

kanal 75, inte där heller?   :P

Prosit
0

Snälla någon som kommer in på kanal 75, kan kolla om dom finns där.Glad

Flecha
0

Jag måste veta om jag ska åka och hyra transport eller inte. Tungan ute

Teja-Bea
0

De jobbar nog på så gott de kan. Listorna kommer när de är klara.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Cnox
0

Det tar nog lite tid.. det var tydligen många som anmälde igår!

ahlblom
0

Det är mycket anmält, Ni får vänta ett par timmar till..

Nitro
0

Ångrar mig redan att jag inte anmälde.

HallonLilly
0

Kommer de att komma ut idag?

ahlblom
0

Gäller ju att passa på nu när din häst har fin form! :)

[lufsen]
0

Listorna kommer ut i morgon.

divansson
0

Gaah, att ja inte orkar vänta tills imorrn xP

Verkar vart jättemycket anmält?  Kommer nog bli en omöjlighet att komma med i två lopp.  :(

Nitro
0

#15 Du ska väl vara glad att jag inte anmälde ;)

ahlblom
0

Nej, varför skulle jag vara det?

2 av mina hästar ska ut i 1.56 loppet, Primusa hade stått 60m före dig och Iva 60m bakom. Det hade varit en "tuff nöt att knäcka" för Pigall! ;D

divansson
0

vet nån ungefär när imorrn listorna kommer?   :P

Cashorcredit
0

#19 Skryt inte jonas, du vet inte hur bra pigge är :)

ahlblom
0

Det där var ju inte skryt.. :)

Cashorcredit
0

#22 JOOOOOOOOOOOOOO

ahlblom
0

Äsch, gå & lägg dig.. =)

Cashorcredit
0

#24 Skit på dig! :) Du ska få stryk… hohohoho

pumbaj
0

Inga listor än? :)

marika-J
0

Nu börjar man bli nervös att man inte kom med jue.. :P hoppas att de kommer snart!

Prosit
0

Någon som vet om listorna kommit på kanal 75?Glad

ahlblom
0

Nej, ingenting ännu.

Mikaelasparrdal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu får dom ju ta och komma……

Tråkit att det inte blir något kriterie test vart är alla tre åringar?!

Cashorcredit
0

De har kommit

william_lacky
0

meeeeen , det där högst 3 segrar var ju inte med :(:(:(:(:(:(

Cashorcredit
0

jo typ näst sista loppet om jag såg rätt

Nitro
0

#19 Möjligt att Iva blivit jobbig att klå men jag tror inte att hästarna presterar 41-tider efter en lång säsong men jag skrittade i mål på 47,5…

marika-J
0

Camilla, varför anmälde du till 2.52 proppen? fanns ju en 3.02 propp jue? Tungan ute

ahlblom
0

Ja just de, Pigall hade 2 el 3 galopper i Lördas va? Konstigt att han inte fick något G i raden. Var det därför du skritta ? =)

Nej men du måste räkna på intervallen, om Iva går t.e.x 1.44,5 så skulle du var tvungen att göra 1.48,0 från tillägg och runda hästar. (alltså inte spår 1 1640m auto som senast)

Nitro
0

#36 Att jag ens orkar lägga ner energi på dig.

Du måste skrivit fel, Pigall hade 2-3 STEG galopp in på upploppet. Tydligen 2 steg eftersom domarna valde att inte registrera den…
För den delen gick Pigall i andraspår hela loppet i lördags, och hade jag kört från det att bilen släppte fältet hade jag kört waaay faster.

Hade jag film på loppet skulle jag gladeligen skicka den till dig, eftersom du alltid verkar tvivla på Pigall trots att han ofta är före dig i mål.

carsbo
0

jamen ja får ju tilläg där

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

carsbo
0

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

ahlblom
0

Om du inte orkar lägga ner energi på mig, varför fortsätter du att skriva i denna tråd? : o

Ok, jag har aldrig skrivit att jag tvivlar på Pigall, bara något du inbillar dig. :)

Är han alltid före mig? Det var ju trots allt andra gången jag körde i samma lopp som honom eftersom du startat sparsamt eller strykit i år. Förra gången var på Romme förra våren och då vet du ju hur de gick.

[Mariaaaaaa]
0

#37 & #40

alla vet att ni båda har bra hästar! orka hålla på ? detta är en tråd om Solvallas Listor.. ingenting annat?

Nitro
0

#40 Jag tycker synd om dig Jonas.

ahlblom
0

Jasså?!

mallan-nog
0

#37 tycker de verkar lite konstigt att du nu släppte innerspåret (tyckte du kämpa rätt hårt för att försöka behålla det Obestämd ) och dessutom inte kom om Monita förrän efter hennes andra galopp… om du nu inte körde någonting med honom, och efter att jag blev diskad låg vi fortf utvändigt om er, och fram tills åtminstånde 100 m innan mål tyckte iaf jag att det lät som om du drev rätt bra. Tyckte inte heller att det såg ut som skritt över mål, även om du nu tog de lite lugnare, men inte sååå lungt som du får det att låta. Men jag kan ju ha sett och hört fel.. jag låg ju bara brevid dig nästan hela loppet….

Belindaa
0

-och här upphörde denna diskusion-
;)

Nitro
0

#45 Tack. Jag ska beställa film och lägga in här så får alla se.

HallonLilly
0

#45 Hahha, hejja! xD

Rieneke
0

kusken vet väl bäst själv veta hur mkt hon/han körde på sin häst och x-antal galopper…

Annelie-
0

Det var i allafall synd att Monita blev diskad, annars hade hon lätt gått under 1.50 som ni har väntat på.

Solvalla blir otroligt spännande!!!!!!!!!!

Tusen
0

#49 Tack, Annelie! Roligt att ni uppmärksammade det. Nu har vi i alla fall bevisat att hon kan och nästa gång blir hon nog farlig. Då har vi bytt ut de boots som hon fastnade i under loppet, mot ballskydd istället. Hoppas att det fungerar bättre.Glad

Denna kommentar har tagits bort.
ErikaSchieber
0

Kan informera att det kommer vara en provstart bakom bil för 3-åringar kat B kl 11.30

Geminii
0

#52 äre bara för treåringar ?

ErikaSchieber
0

Jag tror det men är inte hundra..det var ett önskemål eftersom det inte vart något kriterietest för kat b..kan tänka mig att det kanske blir för många om alla får..för det är nog bara tänkt att det ska vara en provstart..men det är Kacke som har koll på det så fråga honom annars