Täcken, Saker, Sulky säljes!
Täcke 1 Lila/blå rutigt regntäcke strl 125 skitigt på bilden men ett toppen täcke men mycket bra passform! Helt men skitigt 200:-
Täcke 2 Ljusblått stall/transporttäcke av det tjockare slaget står även emot lite regn om man vill ha det ute, använt en gång om ens det. Strl 125 200:-
Täcke 3 Blått vintertäcke med gröna kantband provat men aldrig använt ett tjockt och bra täcke som sitter som det ska strl 125 300:-
Täcke 4 Svart stall/transporttäcke av det tjockare slaget står även emot lite regn om man vill ha det ute, provat en gång, dock fastnade hon i en spik och en liten reva som nu är ihop sydd uppstod, syns knappt om man inte vet om det . Strl 125 170:-
Täcke 5 Har 3 såna här täcken ett helt oanvänt/oprövat, ett använt en gång och ett som är använt 5 gånger kanske. 150:-/100:-
Alla dessa är använda/provade på mitt f.d maxade russ 129 grov i typen och satt perfekt

Täcke 1 Ett mycket bra rött Ylletäcke där hästen torkar på nolltid! Använt men helt och fräscht. Passar dom lite större shettisarna som är lite rundare och goare. Haft det på min kraftiga shettis på 105 cm. 200:-
Täcke 2 "Vinnartäcke" använt ca 2 ggr. Rött med gula kanter och gultext. Passar också den lite större modellen av shettis 150:-
Täcke 3 Blått och vitt "vinnartäcke" passar den mindre till den normala modellen av shettis, använt ca 5-10 ggr 150:-
Täcke 4 Blått och gult "vinnartäcke" använt en gång max. Passar de flesta shettisar. 150:-
Täcke 5 Lila med lila kanter "vinnartäcke" som passar de flesta shettisar använt någon gång 150:-

Täcke 1 Bomullstäcke vinrött och grönt, strl 115 men passar även små russ (strl 110) använt några gånger 150:-
Täcke 2 En favorit! Nästan neongult täcke med svart text, passar det mindre russet, vet ej strl men det passar på mitt smäckra russ på 120 cm, använt men helt och fräscht 150:-
Täcke 3 strl 115 Blått och gult "vinnartäcke" använt men helt och fräsch ändå 100:-
Täcke 4 Svart och rött strl 115, haft det på min maxade b-ponny och mitt lilla russ, använt men helt och fräscht 100:-

Martingal brun använd men i bra skick, haft den på mitt russ 150:-
Sadelgjordar 110 cm och 100 cm 70:- st
Slaggjord till shettis passar shettisarna med små rumpor men även normalstora, svart läder 100:-
Förbygel till shettis grön/svart använd men hel och fräsch 100:-
Slaggjord till russ/shettis Nylon (?) svart använd men hel 50:-
Förbygel Passar både russ och shettis grön och vit 100:-
Grimma strl cob helt ny blå 50:-
Förbygel till russ blå passar både maxade och små russ 100:-
Grimma till shettis passar normalstora shettisar använd men hel och fin (luddet går att ta av) 50:-
Grimma till shettis Grön med guld stjärnor på och mässingspännen. 50:-

Paddar helt nya vita 2 st 40:-
Fleecelindor helt nya 4 st mörkblåa 80:-
Läder grimmastrl cob men har haft den på maxad b-ponny och litet russ, mycket ställbar, svart med silver spännen. Använd ca 10 gånger vid finare tillfällen 250:-
Lädergrimma till föl, svart mässingspännen, mycket ställbar i nacken, nos och käkremmen 100:-
Transportskydd till russ, blåa med ljusblått fleecefoder, använda 2 gånger (skitiga på bild efter en regning sensommardag!) hela och fina. Märke Jacson 4 stycken 300:-
Lindor och paddar Till russ ljusblåa paddar 4 stycken och 4 st lindor (ej fleece) 150:-
Transportskydd till russ svartskinn och rött teddyfoder, använda men fullt användbara och fina 150:-
Boots Plocka ihop dom själv varianten, använda en sommar alla delar finns kvar 80:-
Luva till russ Blå använd men hel och fin 80:-
Pannband
Silver med blåa pärlor 37 cm aldrig använt! 100:-
Svart med silver aldrig använt 36 cm 50:-
Blått/vitt 38 cm 50:-
Blått/vitt 35 cm 50:-
Helt svart till shettis (ej med på bild) använt en gång 32 cm 30:-

Hallå!
Det lila shettistäcket vill jag ha till L.A.Casper!!
Skicka??
Röd/svart russtäcke skulle också sitta fint! :)
//A-M

#6 Du har fått pm

Jag är ev. intresserad av Bootsen :D
Stall Bråna

#9 Okej, dom är smidiga på det sättet att man slippet "dra sönder fingrarna" när man ska sätta på dom som man får göra med gummiboots :P
Elin ring mig!! Jag har kanske ett gammalt mobilnummer till dig men jag lämnade ett medelande ändå.
Laila Jag har samma nummer sen stenåldern haha

Täcke 1,2,3 och 4 i strl 125 är sålda
Lila täcke strl 105 sålt
Röd/svart täcke strl 115 sålt
Slaggjord i nylon såld