Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1472 ggr
ahlblom
0

Solvalla 20 september - Startlistor

Från kanal 75

[Mariaaaaaa]
0

:D

Prosit
0

ÄntligenSkrattande

ErikaSchieber
0

Tack, äntligen! Mycket häst..kul Glad

CarinaO
0

Såg också att den fanns på SPTF:s hemsida nu också :)

divansson
0

Äntligen, jääklar vad med häst :D  härligt :)
Jag är sååå nöjd nu på förhand! :D

Bra jobbat av solvalla, tycker att alla loppen ser fina ut! :)

Kommer det program senare?  vet någon första start? :)  kanske lite tidigt, men jag vill gärna veta långt på förhand. Så det vore jättesnällt. :)

CarinaO
0

#5 Ja och vad många treåringar som startar räknat till tolv st  :)

Hejar på Så Charmig JSA i lopp 11 :)

johannaolofsson
0

Konstigt att Kat B 3-åringarna inte anmälde till Kriterietest, eller är det bara jag som inte kan hitta det?

ahlblom
0

Det är inställt, tyvärr..

Spår 1 i båda loppen, wieeeeeeeee…! :D

HallonLilly
0

Hmm, det är en sak jag funderar över…

Min häst har 4-0-0-0-4 i raden, en annan häst har 5-0-d-0-d (kanske inte den kombinationen, men de siffrorna) och endå så kom den andra hästen med i ett lopp som inte min kom med i….? Har jag missat något?

ryttarn
0

#9 Vet ju inte vilken häst och vilket lopp det gäller, men rent gennerellt. Det är inte enbart placering som ger poäng, utan vinstpengarna ger mer. Om den andra hästen tjänat mer pengar på sin 5e plats än vad du gjort på dina två fjärdeplatser har hxn fler poäng och går före. Sedan beror det även på vilket som du hadde som första val, man får enbart plats i två lopp i mån av plats. Det är därför viktigt när man anmäler att man säger vilket lopp man vill ha som första val.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tusen
0

Har aldrig förstått mig på treårstester. Kriteriet kommer ju ganska snart ändå. Kanske fler som resonerar som vi????

carsbo
0

när e första start?

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Cashorcredit
0

brukar vara 12 tror jag

GranoStall
0

#Kl 12

ErikaSchieber
0

Kriterietestet är ju ändå en bra chans att få göra en start bakom bil innan kriteriet om man inte lyckats med det innan, det finns ju inte så många autolopp…

ahlblom
0

Jag håller med dig, träning inför de riktiga loppet i oktober.

divansson
0

haha, vi lä åka från stallet 06.15 :P   heheh

men samtidigt mycket tidigare än när vi åkte till bergsåker under sundsvall-open lördagen ;)  då åkte vi från stallet vid 3 xD haha

Tusen
0

#15 Jo, i och för sig men att göra provstarter bakom bilen kan man ju göra på andra tävlingar utan att för den skull delta i ett autolopp. Sen kan man ju träna autostarter på annat sätt också.Glad

CarinaO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Håller faktiskt med #15 och #16 för så mycke autolopp finns det ju inte :( tror inte det är många tre åringar som fått göra en autostart i sina starter dom gjort och då skulle det vara bra med ett försök med treåringar bara..skulle ju va i Skellefteå också nu den 21:a men den prop togs bort…och kanske inte alla banor har heller så dom kan hjälpa till att ordna träningslopp i auto..eller?

johanna9
0

jag hade åkt ifrån halmstad bara för att få ett autolopp.. men nu hade jag sådan tur att dom fixar en provstart här hemma ist..

Marlene87
0

Lycka till liselotte med Marianne:)

EmiliaLeo
0

#9 kan kanske också ha att göra med att du anmälde till fler lopp, den andra ponnyn kanske hade det som sitt första handsval eller som sitt enda.. ? :)

Tusen
0

#19 Och ändå blev det inget lopp så något måste ju ha gjort att man inte anmält till Kriterietestet. Eller hur..??Glad

divansson
0

Vet nån vart stall 42 ligger? :P

Eller vet vart det finns en sånndär karta över stallbacken där man kan se? Egentligen ville ja ha hörnbox för att min häst är ju som han är.. Kan bli lite klurigt.

marika-J
0

#24, e inte säker men tror det ligger på höger sida när du kommit in på stallbacken.

Vill hälsa alla ekipagen lycka till i morgon, kör så det ryker! Flört