Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1903 ggr
Peder
0

Blivande stjärna!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har pga tidsbrist bestämt oss för att sälja den blivande stjärnan Katrinebergs Indie 5 år e. Rovalds Zeptun ue. Ruffsen.

Indie är en jättetrevlig individ som rör sig superbra (visad med 9 på traven). Hon är inkörd och inriden.

Indie har gjort några starter i ponnytrav och har ett rekord på 2.28,7 ( sattes senaste starten )och hon har 800 kr på kontot. På träning har hon gått under 2.10 utan att vara helt bottnad.
Då vi upplevde henne som lite omogen på tävling så bestämde vi oss för att hon skulle få ett sabbatsår för att mogna i kropp och själ. Sommaren 2007 betäckte vi henne. Tyvärr ville sig det inte riktigt väl ,när hon fölade så var den lilla killen svag och han dog efter bara några timmar. :-( Indie har fått ha semester iaf och har gått på bete och ta det lungt hela sommaren.
Hon ser kanonfin ut i kroppen och vi har börjat så smått att sätta igång henne igen.

Priset för Indie är 18750 kr (15000 + moms)
Intresserad?

mail: guldhag@yahoo.se

Hemsida: www.stuteriguldhagen.se

Peder
0

En bild till

Cnox
0

såg den nyss på blocket…verkar vara en fin ponny! synd att jag har för mycket häst..

Peder
0

putt

MagganS-B
0

Otroligt ointressant, men den morsstammen kommer från mig, en bror till Indies mormors mor vann SM i ponnytrav -72 …….Oskyldig

MartinaFrick
0

Vem är mamma till Indie?

thilda-
0

#5 Katrinebergs Selma

Peder
0

bild till

thilda-
0

Puttar

Peder
0

Hon åkte på prov i tisdags. Vi får höra om hon stannar kvar där om några dagar.

thilda-
0

okej :) ska tjuv kika  på henne imorrn ;)

Jlu
0

Min lilla stjärna! Hoppas hon får det bra! =)