Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketthästhälsa
Läst 1271 ggr
Rajmon
0

Back on track!!

Hejsan!

Jag funderar lite över att köpa en back on track ryggvärmare men är lite velig..  Jag har två hästar i stallet som har lite problem med muskulaturen i ryggen. Måste ha ut massören jämnt och ständigt!!.. Vad hjälper back on tracken mot? Är det bra att ha det på dräktiga ston?

kan ni rekommendera det?

Lise
0

Jag tycker det fungerar bra både på hästar och människor, har bara positiv erfarenhet av det. Det finns en hästshop i Vellinge som har mycket av deras produkter.

Pikant
0

som jag sa till dig för en stund sen är back on track överlägset ;)

Rajmon
0

okej!! än så länge är jag övertygad;) men kan inte läsa ngn stans om det inte är bra att använda som på dräktiga ston=/..

Jenniferohlson
0

#3 komer inte ihåg var men någon stans har jah läst att man inte bör ha det på dräktiga ston.

I övrigt tycker jag att det är helt överlägset med BoT.

SLennartsson
0

Back on Tracken ökar blodcirkulationen. Jag älskar Back on Track. Jag har paddarna. Ryggvärmare har jag inte använt, men vet flera som har och som bara har positiv inställning till dom.

jonne
0

står på BoT´s hemmsida att man inte bör använda Back on Track på dräktiga ston..

Kima
0

Vad jag har hört använder man det iställer för linement?

Wahlberg
0

#7 Stämmer, Back on Track ökar som nämnt blodcirkulationen precis som linement.
Vi använder paddarna, täcke och ryggarvärmare - helt överlägset. Jag har själv strumpor, handskar och vadskydd, funkar perfekt.

Turbo06
0

Hej! Back o nTrack är jätte bra grejer! Jag säljer Back on Track ni som vill köpa kontakta mig så får ni 20% på rabatt av mig.

Spirea-
0

#9 Har hört talas om back on track för rygg och nacke till människor. Vad kostar det?

AliceLusensky
0

Har du Back on Track knäskydd för människor? Dom med Spänne. Isf hur mycket kostar dom?

MarcusJohansson
0

intresserar mig också..

_Jag_
0

Jag kpte nyligen paddarna, men har använt BoT ganska länge. Helt överlägset mot galliga ben. dom blir tajta direkt =)

linaaleevin
0

#9 Försöker komma in på ditt användarnamn så jag kan Pma dig men får bara felmeddelande, finns det fler sätt att nå dig?

AliceLusensky
0

samma här..

maackan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAG ANVÄNDER SET PÅ MIN C-PONNY OCH DET HAR HJÄLPT SUPER BRA HAN ÄR 16 ÅR OCH LITE STEL MEN NU ÄR HAN MJUK OCH FIN

Falubo
0

Glad Hej!

Ni kan ringa mig på 070-633 32 67 om ni vill köpa BackOntrack

mvh

Turbo06

Colt
0

Jag använder Back-on-track paddar på Colt regelbundet, tycker att han håller sig fräsch och fin i benen.
Även mammas gamla ridhäst anväder det regelbundet och på henne har vi märkt massor, hon är väldigt gallig i sina gamla ben men de har minskat mycket och hon har blivit jätte mycket bättre!
Så jag kan varmt rekomendera back-on track!
Är även jag inne på att köpa en ryggvärmare! :)

Snurrii
0

Back on Track är inte ännu prövat på dräktiga ston. Men dom rekomenderar att inte använda det till dräktiga ston tills dom vet säkert att det är ofarligt.

Vi kör med ryggplatta och paddar och det är KANON! :D