Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1596 ggr
MarleneGustafsson
0

Royal Hawk till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu ska jag sälja min käraste sulky för köp av ny till stor häst. Det är en Royal Hawk med träskalm och sidostänger. Det sitter inga QH-fästen på, men det är busenkelt att skruva dit.

Den passar stort russ (128 är mitt) och den är även använd på shetlandsponny, dock lite bred i skalmarna (men det går att dra ihop den utan problem. Den är i fint skick med nya hjulsidor, lite grusstänk under sitsen.  Den har alltid stått under tak och jag har inte kört många lopp med den de senaste tre åren

Jag hade tänkt mig 6500 :- för den eller bud.

Ring eller mejla för mer info. Vagnen står i Malung, kan levereras till Romme, Rättvik.

Marlene Gustafsson

0768388559

Marlene.gustafsson89@hotmail.com

MarleneGustafsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite mer bilder

Cnox
0

usch vad fel det där kändes.. min häst heter ju Royal hawk

NatthaBlom
0

#2 vad menar du?

Belindaa
0

#3 hon menar väll att det känndes konstigt när det stog Royal Hawk säljes eftersom att hon har en häst som heter precis så. ;)

Sara-Juventus2
0

har du hittat någon som kanske ska neråt i landet inom snarast ?

MarleneGustafsson
0

Nej tyvär vet jag ingen. :(

skott
0

#6 om de är vagnen ni pratar om så är de inte så dyrt att skicka den med en lastbil..

MarleneGustafsson
0

Priset på vagnen är nu 5000kr p.o.k

MarleneGustafsson
0

PUTT

Sara-Juventus2
0

marlene, jag har en tjej som kan ta ner den från stockholm, jag står för från dig till stockholm..

[HARPO]
0

vad betyder putt?? svara gärna

Cnox
0

#11 Putt betyder att man puttar upp den här tråden i listan då listan uppdateras när någon skriver i en tråd och då hamnar tråden längst upp….det gör man för att man vill att tråden skall synas..

MarleneGustafsson
0

Sulkyn är nog såld!