Vilka ska ut - Bergsåker 26/9?
Har någon här inne tänkt anmäla till Bergsåker 26/9?
Prop 1. Ponnylopp
Kategori B 4.000 - 52.000 kr, körda av C- eller D- licensinnehavare.
**1640 m.
Tillägg 20 m vid vunna *8.000 kr*, 40 m vid *12.000 kr, 60 m vid 18.000 kr, 80 m vid 25.000 kr, 100 m vid 32.000 kr, 120 m vid 45.000 kr***
Pris: 1.600-800-550-400-350-(250) kr.
Hederstäcke till segrande häst, hpr 1-3 plac och rosetter till samtliga prisplac.
Jag har en plats över i transporten om någon vill samåka!
bra propp för tuffing, tror vi får se han där..
Karamellen ska anmälas.

Hur mkt pengar har Pigge på sig?
#3 Pigge har ca 41.000 insprunget.

#4 Okej :)

#1 Jag hoppas Tuffing anmäler ut, jag vill gärna ha draghjälp till sista 300 :)
Finns många fina hästar som kan vara med där, som då ovannämda Tuffing och även Ramona Ernst, Lanso Ess för att nämna några. Hoppas att dom anmäler så att vi får se ett spännande lopp !

Gemini ska anmälas! Hoppas på ett spännande lopp:)
#6 Vad kul, då får ju Gemini möta sin pappa!

#9 Nej, det får han tyvärr inte. Ingen här får ledigt och jag hittar ingen att samåka med. Annars hade det varit ett spännande lopp att få köra.

putt :)

Thyra Tyrann är anmäld :)

Startlistor, nån?
#13 Lugna dig! Dom kommer imorrn :D

Inget på kanal 75 än?

putt
Jag tror att loppet är inställt eftersom det inte kommit några listor. Jag tror också att någon valde att ej anmälga pga att bra hästar nämndes här.

Borde det inte kommit ut att loppet är inställt om det är så? tycker att det kommit ut rätt fort på sptf med andra lopp som blivit inställda..

#18 förra gången de vart inställt på Bergsåker så stod det ingenstans då heller :/

Det blir lopp, listorna kommer idag fick jag veta.
Inga listor på kanal 75 ännu !
Alexir ska ut där.
Listorna kommer väl på måndag då det är Norrlands travsällskap som matar in listorna kan det ta lite tid.

Här är den preliminära listan

Var är Lanso? Trodde han skulle anmäla.
Tråkigt att jag inte fick någon att åka med mig.

Jag tror att Thyra Thyrann vinner !

Ser ut att bli ett bra lopp :) Synd bara med så få anmälda.
Tråkigt med så få anmälda! Känns verkligen som det blivit en trend, att om man inte ha klar segerchans så anmäler man inte, tråkigt för sporten!
Lycka till Thyra Tyrann, det här vinner ni!

#28 Tack!!! Vi gör vårt bästa :)
Loppet startar 18:15

Trist lopp men Hejjar såklart på Ylva och Thyra!! Tråkigt att inte fler anmälde… Jobbigt att det va så låååångt annars kanske man skulle kunna vart med 
Thyra Tyrann vann på1.53,? före Gemeni, Campari och Karamellen. Fergus var diskad.

Stort grattis till Ylva! :D Vilken otrolig häst du har! :)

Grattis Ylva!! Vilken stjärna!

tack! Ja hon är helt otrolig. En underbar häst på alla sätt och vis!

Stort Grattis till segern! :D
Tider ?

Stort grattis Ylva och Thyra!