Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 1180 ggr
jessssica
0

novemberpropparna

Hej! :)

Nån som vet om det är alla novemberproppar som ligger ute nu? Eller kommer det läggas in fler novemberproppar?

För jag har för mej att Romme skulle köra någon heldag i början av november vid halloween som de gjorde förra året men det kanske inte va så?

Dolores
0

Finns ute på SPTF

NatthaBlom
0

Det står att proppar till romme saknas.. vad e det för proppar?

EmiliaLeo
0

#2 romme har sin andra heldag i början av november.. precis som förra året :)

amandahandersson
0

Brukar det vara tid eller penningproppar på Romme? Om det är tid skulle det nog kunna vara något!

Hur långt kan det vara mellan Boden och Romme? (A)

EmiliaLeo
0

#4 med tanke på att de var rekordlopp i våras på heldagen skulle jag kunna tänka mig att det blir penninglopp nu.. men jag vet inte.

Men du kan gärna komma endå ;D de är väl bara, hmm 80 mil ? :P

NatthaBlom
0

haha Amanda det är bara 90 mil;) så det e vell en bagatell;)

skulle gärna vilja se dom propparna

amandahandersson
0

80-90 mil känns inte så farligt ;) Haha :) Men frågan är vad chaffisarna tycker om det? ;)

NatthaBlom
0

haha jadu det e ju dom där gnällande föräldrarna å xD (skämta)

nejdå ska inte säga nå för jag var ju på väg upp till boden förut så xD

amandahandersson
0

Haha ja, dom tycker 30 mil är jobbigt ;) Fast iof, jag fick med både mor, far och morfar till Östersund (65 mil) utan bråk, så det finns hopp :D

jessssica
0

Okej va bra att de kör en heldag då som ja trodde :D:D

jessssica
0

Nån som vet när rommes kommer?

Är nyfiken :D, fast att det är långt kvar tills november :P

jessssica
0

Puttar upp!

Någon som vet om heldagen blir av? :)

Hörde att det ryktades om att propparns skulle in i augusti? Men att de inte hade blivit inskickade? Så det kanske är försent nu tänkte jag…

Men hoppas den blir av ändå :)

kulmedtrav
0

Måste väl va något annat som hänt. Romme är ju en bra klubb med mycket kul idér å sånt ju.

De brukar ju alltid hålla sig framme….

Antar att det blir pengaproppar

prizze
0

Propparna finns på travsport.se , under blanketter sedan proppar nov sidan 64

equuleus
0

Säger bara det, snacka om att man inte passar in i penningproppar.

Bara å se nu på rommes heldag 1.47 och sämre och tillägg vid 23000, 29000 , 37000 och 48500.

Står med en ponny med 32000 insprungna och 1.59 i rekord.

NatthaBlom
0

hmm undra vem som skrivit propparna

giffan
0

Örebro kommer att köra två lopp 8 November

Propparna ligger på Sptf´s första sida.

och på klubbens hemsida www.123minsida.se/olpts

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Jennie_A
0

#15 Fantastiskt vad mycket pengar din häst har sprungit in för att "bara" behövt springa 1.59! Vi har en som gått 2.00 som inte ens är uppe i 10 000!

equuleus
0

#18 Ja jag förstår inte riktigt själv med så många säsonger som blivit förstöda av skador och etc. Att han har sprungit in så mycket pengar och som du säger "bara " gått 1.59. Är ju inte ens att fundera på att starta i penning på andra banor än Bergsåker och då får man se det som ett snabbjobb.

jessssica
0

#14 Okej :)

Kul att få tävla på hemmabanan äntligen, var väldigt längesedan nu.

Men surt att det fanns en propp för a-ponny 2.58,0 och sämre, sen har min gått 2.57,1 :O så jäkla typiskt, då blir det 2.48,0 och sämre eller monté…
Fast han har 2.58,9 i volt eg så om det fortfarande hade vart enligt dom reglerna hade det ju vart en väldigt bra propp menmen "/ "/

Nitro
0

#16 Hihi, ja särskilt snabbloppet för russ!

kulmedtrav
0

tokigt med 1640 på proppen 1.47 bla bla bla. men spelar ingen roll vem som skrivit ju för det är väl inte en ensam som gjort det eller…..

ahlblom
0

Snabbloppet kommer säkerligen bli jämnt! Det är en bra propp för många bra hästar i mellan sverige.

myhedberg
0

#20 , nej va tråkigt då får han ju sånt där hårt lopp igen :( men ajja, vi får gääääsa XD