novemberpropparna
Hej! :)
Nån som vet om det är alla novemberproppar som ligger ute nu? Eller kommer det läggas in fler novemberproppar?
För jag har för mej att Romme skulle köra någon heldag i början av november vid halloween som de gjorde förra året men det kanske inte va så?

Finns ute på SPTF

Det står att proppar till romme saknas.. vad e det för proppar?

#2 romme har sin andra heldag i början av november.. precis som förra året :)
Brukar det vara tid eller penningproppar på Romme? Om det är tid skulle det nog kunna vara något!
Hur långt kan det vara mellan Boden och Romme? (A)

#4 med tanke på att de var rekordlopp i våras på heldagen skulle jag kunna tänka mig att det blir penninglopp nu.. men jag vet inte.
Men du kan gärna komma endå ;D de är väl bara, hmm 80 mil ? :P

haha Amanda det är bara 90 mil;) så det e vell en bagatell;)
skulle gärna vilja se dom propparna
80-90 mil känns inte så farligt ;) Haha :) Men frågan är vad chaffisarna tycker om det? ;)

haha jadu det e ju dom där gnällande föräldrarna å xD (skämta)
nejdå ska inte säga nå för jag var ju på väg upp till boden förut så xD
Haha ja, dom tycker 30 mil är jobbigt ;) Fast iof, jag fick med både mor, far och morfar till Östersund (65 mil) utan bråk, så det finns hopp :D

Okej va bra att de kör en heldag då som ja trodde :D:D

Nån som vet när rommes kommer?
Är nyfiken :D, fast att det är långt kvar tills november :P

Puttar upp!
Någon som vet om heldagen blir av? :)
Hörde att det ryktades om att propparns skulle in i augusti? Men att de inte hade blivit inskickade? Så det kanske är försent nu tänkte jag…
Men hoppas den blir av ändå :)
Måste väl va något annat som hänt. Romme är ju en bra klubb med mycket kul idér å sånt ju.
De brukar ju alltid hålla sig framme….
Antar att det blir pengaproppar
Propparna finns på travsport.se , under blanketter sedan proppar nov sidan 64

Säger bara det, snacka om att man inte passar in i penningproppar.
Bara å se nu på rommes heldag 1.47 och sämre och tillägg vid 23000, 29000 , 37000 och 48500.
Står med en ponny med 32000 insprungna och 1.59 i rekord.

hmm undra vem som skrivit propparna
Örebro kommer att köra två lopp 8 November
Propparna ligger på Sptf´s första sida.
och på klubbens hemsida www.123minsida.se/olpts
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#15 Fantastiskt vad mycket pengar din häst har sprungit in för att "bara" behövt springa 1.59! Vi har en som gått 2.00 som inte ens är uppe i 10 000!

#18 Ja jag förstår inte riktigt själv med så många säsonger som blivit förstöda av skador och etc. Att han har sprungit in så mycket pengar och som du säger "bara " gått 1.59. Är ju inte ens att fundera på att starta i penning på andra banor än Bergsåker och då får man se det som ett snabbjobb.

#14 Okej :)
Kul att få tävla på hemmabanan äntligen, var väldigt längesedan nu.
Men surt att det fanns en propp för a-ponny 2.58,0 och sämre, sen har min gått 2.57,1 :O så jäkla typiskt, då blir det 2.48,0 och sämre eller monté…
Fast han har 2.58,9 i volt eg så om det fortfarande hade vart enligt dom reglerna hade det ju vart en väldigt bra propp menmen "/ "/

#16 Hihi, ja särskilt snabbloppet för russ!
tokigt med 1640 på proppen 1.47 bla bla bla. men spelar ingen roll vem som skrivit ju för det är väl inte en ensam som gjort det eller…..
Snabbloppet kommer säkerligen bli jämnt! Det är en bra propp för många bra hästar i mellan sverige.
#20 , nej va tråkigt då får han ju sånt där hårt lopp igen :( men ajja, vi får gääääsa XD