Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2066 ggr
Granit-Jimbo
0

Gävle 28/9

vet någon när startlistorna kommer?

och vilka har anmält?

[mamma]
0

vi har anmält, A.C.´s Julia

Ylva_87
0

Jag har också anmält.

prizze
0

Kapten Lunne är anmäld

NatthaBlom
0

Vet att Joas Pontus e anmäld:)

jontegus
0

Maxette och RoxanneII är anmälda i shettis loppet…

Ylva_87
0

Inget på Kanal 75 än?

anejan69
0

Mimas Disney är anmäld!

equuleus
0

Även denna lista är snart tillgänglig :)

equuleus
0

Här kommer den preliminära listan

ginher
0

åå suuuper nöjd med spåret :D

ErikaSchieber
0

Plomona II kommer att strykas

divansson
0

#11 varför?   :/

Jennie_A
0

#12 Hon blir följdstruken eftersom hon har blivit diskad i de tre senaste starterna….

[mamma]
0

En fundering. De hästar som är kvalificerade till finalen är tvungna att starta, Hur blir det då med de som inte startar. Får de då anmälningsförbud eller startförbud??

Jennie_A
0

#14 är det någon som inte har anmält till finalen som du syftar på eller?

Cashorcredit
0

Det där tar ni hem Ylva :) Jag och Pärre håller tummarna :)

Ylva_87
0

jag vet iaf två som inte är anmälda i kat b som var kvalificerade. därför funderar jag på hur det kan vara 14st i kat b? tog man då in några 6 placerade också?

tack Jenny vi ska göra vårt bästa :)

[mamma]
0

Jag syftar inte på någon överhuvudtaget. Men det finns hästar som kvalificerat sig till final men inte är med där. Funderar bara på vad som händer då?

Trav_
0

#17 är i samma tankar som dej jag med!! Såg att 2 fattades som hade kvalificerat sig och hur kan det då va 14 st i kat b?

Trav_
0

just suttit o studerat listan i kat b!! Hur kan Pros Minnesota få starta när hon inte ens varit med i ett uttagningslopp????????????????????????

Då är det ju ingen vits med försök om andra kan va med! Nån som kan ge svar på detta?

dali
0

#20 Funderar om samma sak som dig Cecilia .. Varför är de då bara 10 hästar i shettisloppet om andra också får vara med.. Skickar ett mail till ansvarig och hör efter. :)

Ylva_87
0

Kålmans Loranga borde väl inte heller vara med i loppet? Hon var opl på uttagningen på romme?

Pros Minnesota var ju anmäld men struken på rättviks försök.

Det stog väl klart och tydligt att det var de fem främsta som var kvalificerade och att om något försök blev inställt var de de anmälda som gick vidare. Då borde man inte kunna plocka in andra hästar.

Trav_
0

#22 precis!!! Detta är väldigt irriterande då man själv har lyckats kvala in sen är andra med på ett bananskal!!!!

Liiina
0

om jag minns rätt så förra året skulle dom som vela va med i finalen anmäla sej även till den , de spelade ingen roll om man blev uttagen elr inte å om nån av dom kvalificerade ej kunde starta i finalen skulle dom ta hästen efter den som hade anmält. 

jag är inte helt säker minns inte om de va riktigt så .

SLennartsson
0

Har inte läst vad alla skrivit, läste bara de sista inläggen. Rätta mig om jag förstått det fel.  MEN;
En final är till för de som kvalat in till det, thats it! Enligt mig!

Ylva_87
0

jag läste på en gång till och det står att blir det förfall av någon av de fem främsta placerade så får de 6eplacerade möjlighet till statrt osv.. så kålmans loranga borde vara klar. Men inte en häst som är struken?

_murre_
0

Står inte Maxette på fel tillägg i shettisloppet?

Jennie_A
0

#18 I samma inlägg som du nu säger att du inte syftar på någon säger du vilka du syftar på (dvs "det finns hästar som kvalificerat sig till final men inte är med där")

jontegus
0

#27 Det trodde vi med så vi ringde upp SPTF och fick svaret att det är startprissumma tom 20/9 som gäller, står tydligen KLART OCH TYDLIGT i proppen. Maxettes startprissumma per den 20/9 gör att hon står helt rätt inne i loppet. Ibland ska man ha lite tur också.Skrattande

_murre_
0

#29 OK, då förstår jag, jag anmälde inte själv så jag hade inte sett det. Tur för er. Men Maxette hader nog tagit det här ändå:D

MarleneGustafsson
0

Hejja Robin och Jonthe :-)

även Ylva och Madde J =)

jontegus
0

#31 Tack marlen

Trav_
0

Jag har försökt fått tag på romme så man kan få ett svar på detta men ej lyckats, vet andra vänner till  mej som ringt sptf m.m och dom hade ingen aning om detta! Så någon mer kanske kan försöka få tag på romme som haft hand om anmälningar m.m så vi får ett svar på hur detta gått till.. För jag tycker det är helt fel om en häst får starta som inte ens startat i ett försök!

Ylva_87
0

´#33 är det inte rättvik som haft han dom amnälan? Tyckte att det var samma person jag iaf anmälde till som jag anmälde till i försöket.

Trav_
0

#34 samma både romme o rättvik tror jag! För jag var ju först utan på rättvik så jag gick ut på romme och det var anmälan till samma person..

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller iaf tummarna för Robin och Lunne! De står ju jättefint till!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

prizze
0

tack så mycket. det tycker vi oxå

Trav_
0

Jag har nu varit i kontakt med Gävles ansvarig som matat in listorna, och det har skett ett misstag som inte ska belastas tränaren/kusken, Pros Minnesota kommer att strykas.. Så nu är väl allt klart!!

HallonLilly
0

#25 helt rätt, håller fullständigt med dig i det

Och ett STORT LYCKA TILL, Jonte! Skrattande

Ylva_87
0

maxette vann shettisloppet och thyra russ.

MarleneGustafsson
0

Grattis grattis =)

Trav_
0

Förstår inte vad dom har funktionärer till när dom inte blåser av när 2 av 6 möjliga på en volt som är perfekt, resten över med typ 20 m!!

NatthaBlom
0

hur gick det för joas pontus?

Ylva_87
0

han var trea på07.

Trav_
0

#44 har du hela resultatlistan?

C-Ainerud
0

Grattis Elin och Ängman till andraplatsen och till tiden under

2 min!!! Skrattande

Ylva_87
0

ja det har jag. Thyra 54,2, ängman 59,6, joas pontus 07,9, enets linus 10,1, tallebo hercules 12,4, cedrus 14,0, gustav 12,7. Bergas flisa 12,1

EmiliaLeo
0

GRATTIS!

EXTRA stort grattis till elin och ängman, vilken tidCool

NatthaBlom
0

Grattis Ylva:D fin tid!

-----> Thyra vid seger på eskils, ville dock inte va me på kortxD

anejan69
0

Där kom den! Första gången under 2 min. Stort grattis till Elin & Ängman! Dessutom travade han som en klocka. WOW vilken glänsareGlad

anejan69
0

Stort Grattis till vinnarna Maxette & Jonthe, Thyra & Ylva, samt till samtliga placerade i denna final! BRA KÄMPAT!!!!

Jennie_A
0

Grattis Ylva och Thyra till segern, igen!

Grattis Elin och Ängman till andrapalatsen och tiden under 2 min!

eehlin
0

#tack så mkt allihopa:) Det var mitt mål i år att han skulle under 2 min och äntligen så gjorde han det!:D

trogen
0

Bild Ängman!

trogen
0

Bild thyra!

trogen
0

Fältet in i första sväng!

trogen
0

Dali och Ängman ur fösta sväng!

[lufsen]
0

Nån som har tider shettisloppet?

Bergas-Flisa
0

Någon som har bild på lilla Flisa?

Cashorcredit
0

Stort grattis ylva :)

ginher
0

Tallebo hercules??

anejan69
0

#58 Tider shettisloppet

1. Maxette 2,36,6
  2. Roxanne II 2,53,2*
  3. Mimas Disney 2,57,1
  4. Nemo Neen 2,59,6
  5. Hulexa 3,06,8

Kapten Lunne d6g, A.C´s Julia d6g, Maxelima dug

Stukna: Zeb Machahan, Goofy

anejan69
0

#62 Rättelse Kapten Lunne dg2

miia
0

någon som har tagit nå bilder?

wilson
0

Grattis Ylva till ytterligare en FIN prestation!!!

Ylva_87
0

Tack för alla gratulationer :)

Någon som har flera bilder så lägg gärna ut :)

dali
0

Några bilder på den galopperande Dali ? :) nr 11 i russloppet..