Montéryttare till Axevalla den 12/10
Vi har tyvärr ingen montéryttare till Troll Twix på Axevalla den 12/10. Vi söker därför en rutinerad montéryttare som vill rida TT i lmontéloppet.
Troll Twix har ett rekord på 2.04 i vagn men har enbart gjort två montéstarter hittills. Det finns massor av kapacitet i hästen för den som kan rida henne rätt.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Kolla med Lovisa Backman. Hon kanske kan. Riktigt duktig. "Backman" här i fokus.

Tack för tippset, risken är väll att Lovisa tävlar på Sundbyholm samma dag…..
Jerker Klang,
Jennifer Oscarsson är duktig och ska dit tror jag :)
#0 men varför rider inte tove själv? hon är ju liten och lätt…

#4 Väger inte in, för mycket kompakta muskler, blir så när man är dansare på hög nivå….. Ser liten och lätt ut men ack vad muskler väger….
Jerker Klang,
#2 Tycker ändå att du ska höra med henne för jag vet att hon inte ska starta sin egen i vilket fall. Inga passande proppar. Och ännu är det ingen som har frågat henne om att rida någon annan. Hon kan lätt få åka med någon ner.

jag kan rida :D

jag kan rida om det behövs , om det behövs. är 1,59 lång och väger 45 kg :)

Jag skulle ev kunna rida om du fortfarande söker ryttare,men pma mig isf så berättar jag mer om mig sj:)//Natalie Örtlund
Ska inte tävla nån häst varken på Axevalla eller Eskilstuna, så jag kan antagligen rida om det finns skjuts och intresse :)
http://vickelbyponny.blogg.se

Nu kanske jag låter korkad, men varför rider inte Lina som red henne på Örebro? =)

#12 Hon har tyvärr annat för sig den dagen, det är därför som heller inte Gordon Rex kommer till start….
Jerker Klang,

söker ni ej kusk till gordon då?

Natalie Örtlund rider bra!! Även Jennifer :)

#14 Nej, Lina har ensamrätt på honnom denna säsongen ut, som är hennes sista shettis säsong. Däremot kan det tänkas att Gordon Rex finns för utlåning efter denna säsong. Detta är dock inte 100% klart med ägarna ännu.
Jerker Klang,