Stalla upp på travbana?
Hej!
Är det någon här som har sin häst uppstallad på en travbana? Hur mycket betalar ni i månaden? Hur pass mycket ingår osv. berätta gärna :)
Mvh Karin

Erika har sina hästar på halmstadtravet och boxen kostar 550+moms -- inget ingår
men hon får utnyttja anläggningen helt

Okej, jag tänkte t ex. är ni tvungna att sköna in och utsläpp och sådant själva också?

vi har en dag i veckan då vi släpper ut alla hästar (10 st) sen har vi var 4e helg då man släpper ut alla hästar. funkar jätte bra tycker jag! på kvällarna tar man in hästarna själv men ber om hjälp om man skall iväg eller nått :)

Hej..
Vi har visserligen flyttat från travbacken, men priset har jag i huvudet. Det är 875kr för ponny och då ingår spån och vatten. Utsläppet hjälptes vi åt med, medan insläppet fick man fixa själv… el. be någon i stallet och tiden inte räckte till. Maten dvs hö och foder fick man stå för själv.

jag har min häst på stallbacken , men det är min pappa som äger stallet så jag betalar ingenting. däremot vet jag inte vad han betalar..
Okej, tack för alla svar! :) Jag undrar även om någon har erfarenhet, eller vet något om Gävle travbana, hur det är att stalla upp där, om det går över huvud taget, eventuellt pris, osv.

#7 svårt o tro att det går att stalla upp på banan det är ju om du pratar med någon tränare som kanske har plats o kommer överrens med den… Annars så finns det nog bra med stall runt om gävle. Sen så beror det lite på hur långt max avståndet får vara.. Men om du vill ha på travet kontakta nån av tränarna enklast så.. Dom är inte omöjliga..