Solvalla 18/10
Vilka har tänkt anmäla?
Skriv gärna
- Häst
- Rekord & Pengar
- Prop
Kul att veta bara. :)

Jag kommer!
Dante II
2,31,? & 15-16 000 typ har gått 2,47 i monté med mig
8
=D

vi får se vad resultatet av loppen på Axevalla till helgen ger. Eventuellt kommer vi med Troll Twix, Tejas Monljus och Gordon Rex
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag hade tänkt att komma, men nu beror det på lite, efter vad som hände igår :/ Är han bra när jag kör nästa gång om några dagar så anmäler jag, annars inte.
Men förhoppningsvis och isåfall blir det högst 11000 och sen auto. När han endå är i form ;P

#3 vad har hänt?
Det såg riktigt otäckt ut igår, jag skulle precis skrika åt dig att fixa täcket men precis då hände det.
Det såg ut som om hans högra bakben gick av tyckte jag, hur mår han idag?
#3 ja usch, det såg läskigt ut! tur att han var så cool och stod stilla sen.. hade det varit en häst som vrit lite vild vet man inte vad som kunnat hända..
men glömde säga det, Grattis till segern förresten!
conrad II 2,54 nåntig 3400 till prop 3 och 4, men de beror på hur de går på eskils
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Ja, glömde säga att jag hade tänkt anmäla Grann, beroende på hur det går på på e-tuna å söndag.. men det blir väl antagligen till 9.000-19.000,- proppen (p. 13) och ev till autoloppet. Han har gått 00,6 och har 10.225,- på kontot.

#5 Jaa, men precis när jag svängde av banan så drog jag upp det igen, sen åkte de ner så snabbt så jag tänkte ta tag i det igen, men han ville dra ut på rakbanan så jag fick lov att ta i tömmen istället, skulle inte gjort det :/
Måste haft väldig, väldig tur att det inte vart värre än det vart. In till stallet haltade han lite, när vi kom hem så fick jag inte ens röra någonstanns på hela frampartiet, hemskt ju, och han vart livrädd när jag skulle lägga på täcket :( Idag var det lite bättre i alla fall, går till och med att borsta utan att han flyger upp i taket, men han hugger och sparkar så det gör ont fortfarande.
Men jag joggade lite (typ 20m) efter asfalten innan han fick gå in, så pappa fick se om han haltade, han var stel höger fram och höger bak var det lite sådär med. Men han är inte tjock i benen och de får man röra och lyfta. Det var nog täcket som drogs åt så hårt vid bogen som orsakade det mesta. Sen fick jag en vind sulky med mig hem, men det får jag ta tag i senare.
Jag är hemskt glad över att det gick så bra som det gjorde, kunde lika gärna brutit benet ja, då hade han inte funnits nu .. Detdär hängde bara på tur.
#6 Ja, jo det var tur, han har aldrig kunnat stannat sådär förut, han fick ju lov nu, kunde inte gå för de satt så spännt och han satt fast.

#9 hur kan ett täcke orsaka så stor skada? :/ vad hände? eller alltså, att täcket for på nåt sätt fatta jag ju..

#9 asså vad hände??

#9 vadå van han ett lopp och så fick han täcke och så fasnade det … fattar inte så mycket:/??

#13 harry vann ett lopp täcket var endast fastspänt i bogen, precis när hon åker av banan glider täcket av så oturligt nog kliver hästen på det så han går omkull!

#13 tack
#9 stackars dig! hoppas han kryar på sig!

#14 vsg såg nu att jag hade slantit på siffrona;) aja men du förstod att det va te dej!

#15 jopp

Tyvärr hade vi inga bra proppar för våra hästar :(

Ingen mer härifrån som tänkt sig att fara dit?

Vi kommre eventuellt med Ascot II och Ripadals Tello :)

putt
hej vi ska ditt med
Missy ut i kat.b loppet med högst 1200 ostartad
Dogge i kvalet kanske

putt
Vi kommer troligtvis med 5 shettisar

#3 ändring ;) anmäler till 9-19.000 och autoloppet :) har ingen lust att stå 120m tillägg i 11.000-loppet ;P